Teef bij mijn reu

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Riddershow

Re: Teef bij mijn reu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:55

Het ligt niet aan het ras, maar aan het karakter of ze hierdoor in de stress raken of niet ;) Maar dat weet je denk ik zelf ook wel.

In hoeverre de hond ertegen kan zul je zelf moeten bepalen en daarover de keuze maken of je wel of niet een weekend wil laten komen. Persoonlijk denk ik dat het niet nodig is. Tenzij je echt denkt een lastige hond te hebben die andere honden nauwelijks accepteerd. Maar volgens mij heb je die niet.

Wat je ook kunt zeggen is dat je haar na je vakantie laat komen en mocht het nou echt niet door één deur gaan dat je beslist haar terug te brengen. (tot een max aantal dagen natuurlijk)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:00

Hier ook een teef bij een reu gezet. Beide ongecastreerd.
De eerste week vielen er hier een daar snauwen... De reu was erg dominant tegenover de teef, die op haar beurt veel groter en lomper is dan de reu...
De teef werd spontaan loops na de eerste week en dus waren ze niet bij elkaar weg te slaan. Dat heeft het ijs wel meteen gebroken, nu zijn ze goede vriendjes...

edit: Zolang de teef loops was, kwamen ze overigens niet zonder toezicht bij elkaar, de reu sliep s'nachts boven op onze slaapkamer (vind ie heeeeeeelemaal niet erg ;) )
De teef had een broekje aan.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:40

Nou als ik kijk hoe Tibeau reageerde toen ik zo met Vlek naar binnen wandelde, denk ik dat het geen probleem gaat worden bij jullie. Jij bent idd geen mieperd die gaat piepen als je even lomp doen ofzo. En Tibeau is gewoon een sociale hond die heeel goed hondentaal kent, als die teef dat ook kan, denk ik dat het geen enkel probleem gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:07

Rock witch: senks, jij kent mijn Beau natuurlijk :)
Heero is net zo'n nuchtere tante, heerlijke Duitse dame :+:

Ik zie het wel, joh, ik ga haar binnenkort voorstellen aan die van mij en dan zie ik wel hoe het gaat. En mss ff snauwen, sja, pittige hondjes he. Ben ik ook niet ondersteboven van, Beau ook niet.