Grote zwarte spinnen tijd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Re: Grote zwarte spinnen tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:02

Haha Ellen :P Jij ook hier ;)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

blauw00gje schreef:
Wat nou als die niet thuis is? Blijven kijken terwijl je hem eigenlijk niet wil zien, maar je wil ook niet dat ie weg loopt

Vliegenmepper! Werkt echt hoor! De eerste keer dat ik er een zag, heb ik mijn stiefvader gebeld!! _O- Die moest 15 km rijden om hier een spin dood te maken :o Dat doet ie dus 1 keer, maar niet om de dag.... dus inmmiddels doe ik het zelf. Eerste keer is echt doodeng, tweede keer ook, en de volgende twintig keer ook nog, maar het word elke keer minder. Maar een vliegenmepper is echt een uitkomst!! Niet naar kijken, gewoon meppen!! En dan desnoods maar dood laten liggen tot iemand anders hem op komt ruimen, maar dan loopt ie in elk geval niet meer weg :')
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 19-03-09 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

PussInBoots

Die reclame van Spa......ik zou kunnen worden opgenomen in een inrichting, mét dwangbuisje......

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:03

blauw00gje schreef:
Haha Ellen :P Jij ook hier ;)

Met zo'n titel, tuurlijk! Even kijken hoor ;)

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:08

Ja, ja, het is weer die tijd van het jaar dat de huisspinnen in beweging komen.
Hier in huis hebben we er ook altijd wel een paar. Van die grote zwarte die veels te snel lopen :j
Na bijna 5 jaar ben ik er redelijk aan gewend maar als ik de kans krijg mep ik ze alsnog dood.
Wat bij ons heel veel heeft geholpen waren voor alle ramen horren/gaas te doen. In eerste instantie bedoeld tegen de muggen maar het houdt die huisspinnen ook verdomd goed buiten :)

Charlie_P

Re: Grote zwarte spinnen tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:11

Ik had er al een poosje niet meer aan gedacht, maar dankzij dit topic....loop ik nu weer de hele woonkamer af te speuren (om er vervolgens vandoor te gaan als ik er een zie, en niet meer terugkom voor mijn vriend hem heeft gevangen brr)