Rare gewoontes van kat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: Rare gewoontes van kat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 12:33

hahaha :=
hoor t niet vaak dat kat van water houd :P ken er wel paar die graag uit de kraan drinken :')

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:47

in de zomer slaapt hij in mn wasbak, en dan gaat ie in bad. gebruikt ie zn kont als stop en drinkt ie zn badwater op. raar beest maar hij is zoooo lief.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:49

Onze kat trekt altijd mijn zadel hoes van de balk af en gaat daar dan in liggen. En zo ligt hij dan een uur te slapen, helemaal ingewikkeld :=

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:50

Die van mij die gaat altijd zonnebaden :+
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:51

die van ons zit ook graag in de gootsteen. en als je dan de kraan aanzet snapt ie niet waar het vandaan komt... gaat ie het water "pakken" met zn pootjes.. :+

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:51

Mijn kat trekt altijd het plakplastic van de ramen omdat hij vind dat hij naar buiten mag kijken... (kan hij ook mét, maar dat is niet goed genoeg) Raar beest

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 12:59

Mick, kat bij mn ma:

Afbeelding

Afbeelding

past net :=
Afbeelding

Fluffy
Afbeelding

Onze DeeDee en Gizmo, 8 weken oud ofzo :P zijn nu bijna 2 jaar:
Afbeelding

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:29

Helaas heb ik van mijn katers geen foto's bij de hand,maar het zijn net honden,ze luisteren supergoed.Oke,vooruit dan af en toe hebben ze een selectief gehoor,maar ik hoef ze maar te roepen of ze luisteren.Mijn katten komen buiten(en nee,ze poepen niet in andermans tuin)en lopen heerlijk mee langs de fiets,ze lopen ook niet weg als ze bijv. andere katten zien,maar blijven echt naast mij lopen,ik fiets behoorlijk door,en de katten er heerlijk naast,druk babbelend tegen mij en/of elkaar,te grappig vind ik zelf.Ik fiets overigens wel in een rustige buurt,voor het geval dat.... Mijn katten liggen ook altijd zo gek te draaien,kan menig turnster een voorbeeld aan nemen hoor !!! Ik heb er nu nog maar twee helaas,want ons poesje is in mei vorig jaar weggelopen en tot op de dag van vandaag hebben we haar niet kunnen vinden.Indy was echt HET katje van mijn zoontje van vier,die twee waren altijd samen,Indy zat ook altijd bij Ryan in zijn nek,of op schoot,en waar hij ging,volgde zij.Andere katten heten Storm en Rebel,ik heb ze geadopteerd via zwerfkat in nood uit Belgie.Ik wou er twee,maar eentje bleef anders over,en ach dan maakt een katje meer of minder ook niet uit :+ Ik kan nog uren over mijn katten kwebbelen,zo leuk zijn ze,op dit moment mis ik ze vreselijk,want ik ben na een relatiebreuk bij mijn moeder gaan wonen,samen met mijn kindjes,de katten zijn in afwachting van een eigen huis,tijdelijk bij mijn ex gebleven.Elke keer als ik daar kom,komen die twee jochies mij letterlijk gillend/miauwend tegemoet gerend,je hart breekt dan,wat een gemis.Sorry voor het off-topic,maar als ik al die leuke verhalen lees en bijhorende foto's zie,moet ik best even slikken,wat zal ik blij zijn als ik die twee weer bij me heb,dan volgen de grappige foto's vanzelf weer,iedereen heel veel plezier met zijn poezebeestjes,groetjes Linda

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:32

mijn kat eet graag: wortels uit de pot van HAK!
En die kan ook niet miauw maar een soort heel hoog klagelijk Ieuw zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:36

Dat is niet leuk Linda :(:) sterkte..hopelijk heb je snel je eigen huisje en kan je weer katten hebebn!

@ sies: die van ons eet rauwe sperziebonen en komkommer... dat laatste haalt hij eerst t plastic vanaf en dan kauwt hij erop :Z

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:41

wat een coole katten en sommige foto's zoooooo herkenbaar.
ik heb trouwens ook wel een kat met een gekke gewoonte.

want...

ze is he-le-maal verslaafd aan dekentjes maakt niet uit waar je hem legt ze gaat er altijd languit op of onder liggen..
mijn andere kat heeft precies hetzelfde alleen dan met papier en dozen.bijvoorbeeld: je speelt een klein bordspelletje en ze komt binnen. dan vind je haar gegarrandeert binnen twee minuten opgekropt in een doosje van 10x20! of op het enige papiertje in de hele kamer (je hw ofzo) dat ze natuurlijk eerst kapot stampt/krabt

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 13:42

als mijn katten hoort dat je een propje aan het maken bent komt ze beide met van die hele grote ogen aanzetten "ooehh propje" :D

en dozen ja die zijn ook altijd reuze spannend!
Heb keer gehad dat ze met zo`n grote boodschappen tas aan de spelen waren, op een gegeven moment komt Gizmo(uit begin post) keihard voorbij gesjeest met die tas om z`n nek :') zoooooooooooooo dom maar hij was echt geschrokken hahahaha kneusje :')

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:47

eh nou volgens mij zijn zwart witte ex katers wel het mafst, heb 4 katten maar dat is de mafste :+

die eet o.a. tomatensoep, doperwten, brood pikt ie

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:48

Wat sneu, ik hoop ook dat je ze gauw weer bij je kan hebben.

Hier ook een eigenaar van rare katten. De ene sukt op een schapenwollen kussen en dat kan ook in alle standjes. Ik zal vanavond ofzo wel even een foto plaatsen.
De andere is totaal gefixeerd op water. Als ik een gieter pak om de plantjes water te geven, komt ze aan miauwen alsof de wereld vergaat, oftewel: ze wil ook perse uit de gieter drinken. Als het erg warm is gaat ze er ook onder staan.

Gekke katten hier allemaal en ik heb een paar geweldige foto's langs zien komen. Die kat op de radiator is helemaal geweldig. :D

Enige beeesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:49

He get Linda :(:) dat is niet leuk zeker in tijden van verdriet kunnen die gekken snorders een troost zijn. Hoop voor je dat je snel een plekje vindt waar ook je poezen kunnen wonen.

Hier nog 2 poezen die helaas niet meer leven maar ook niet vies waren van een gek slaapplekje:
Spike in het fonteintje:
Afbeelding

En Zippy in de oude barbeque ook wel genoemd "De Zippyque" :+
Afbeelding

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:50

Volgens mij gaan alle katten graag in dozen zitten. Hier in ieder geval ook. Je kan geen doos neerzetten of er zit wel een kat in.

Of de krant lezen, dat kan je wel vergeten. Binnen de kortste keren zit er een kat op, bij voorkeur op het stukje wat je net aan het lezen bent.
Achter de computer is ook leuk. Een van de twee gaat altijd wel voor het scherm zitten.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:53

1van mijn katten , (heet toevallig ook Gizmo) is ook heeel apart:P
Hij gaat regelmatig mee douchen, volgt me als ik naar buiten ga (lopen, fiets, auto, maakt hem niet uit :P)
Heb hem zelfs een keer thuis moeten brenge toen ik naar mn werk fietse!
Hij was helemaal mee gerend :o
(zo'n km of 2/3 denk)
Ook gaat hij altijd mee de hond uitlaten, en soms denkt hij ook dat hij een hond is :P
Hij kant zitten en netjes opzitten op commando :P
En hij "volgt" altijd als ik met hem buiten loop :P
Ik ga even kijken of ik er nog foto's van heb!
*Edit- pootje geven doet hij trouwens ook :Y) (wel met snoepje natuurlijk:P)

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 13:54

Gizmo volgt mij ook hele huis door en blijft wachten voor de deur van de w.c./douche tot ik klaar ben :')
regelmatig loopt hij te mauwen in huis, is hij me kwijt? en als ik hem roep komt hij als een gek aan gerent met zijn gekke geluidjes, hij kan niet normaal miauwen ook nog :') is echt mijn schatje hahahahaa

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:55

Allebei netjes zitten :P
Afbeelding

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 13:56

aah lief :+: mooie hond zeg!! :D

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:59

Ja lief he!!
Dank je :D

*Edit-
Gizmo rookt ook :Y)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door _Kimo_ op 13-03-09 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:02

Mijn katten zijn ook altijd in de buurt. Alleen als het tijd is voor hun middagslaapje (van 4 uur ofzo) dan zie ik ze even niet. Als ik ga douchen zit 1 kat op de wc direct naar de douche en de andere zit op de wasmachine, ook in de badkamer.
En Pipin wil altijd tijdens het douchen mijn handen aflikken.