Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunny_l0ve schreef:Mooie slangen, ik blijf het fascinerend vinden! De eerste keer dat ik ook een slang vasthield had ik verwacht dat het slijmerig zou zijn, maar absoluut niet. Het geeft ook echt een kick om zo'n dier vast te houden en al die spieren te voelen bewegenIk vind het alleen niet echt huisdieren...
vionnesem schreef:ik vind het mooie slangenis wel wat anders als mijn rattenslang. zijn het 'jonge' slangen of niet?
absque_dubio schreef:Deze zijn nog klein vergeleken met wat een kennis van mij heeft. Die zijn 4 meter, als t al niet groter is. Ze hebben dan ook een terrarium die bijna de halve huiskamer inneemt. En aangezien ze nog meer terrariums hebben staan, is er amper meer ruimte voor hunzelf.![]()
Maar die van jou vind ik véél mooier! Echte apparte kleurtjes!
Worden deze allemaal 3 meter oid, of blijven ze 1/1,5 meter?
LiNdA1986 schreef:Mooie slangen, die laatste foto met die bek open is wel heel gaaf!
saaraah schreef:Ik vind die Coral ontzettend gaaf!
Ik wil later ook slangen gaan houden. Regenboogboa's hebben mijn voorkeur
me_yentl schreef:Help.![]()
Ik ben echt als de dood voor slangen, zelfs als ik ze op tv zie. Heb echt bewondering voor je dat je ze gewoon thuis durft te houden
Ik zag ooit een keer in Oostenrijk een slang op een pad liggen, nou ik heb die hele berg bij elkaar geschreeuwd volgens mij. En daarna zat ik zo ongeveer in een boom, haha!Van achter de computer is het gelukkig nog veilig
marimba schreef:misschien een domme vraag, maar wat krijgen ze te eten??
levende muisjes of ratten of zijn ze al dood?
de laatste foto vind ikerg indrukwekkend.