Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Feit blijft dat het erg zielig is als een groepsdier alleen gehouden word. Dat sommigen hun paard alleen houd, betekent dat ook dat jij het meteen doet?
Als je toch van plan bent om de konijn naar buiten te doen kun je beter meteen een buitenkooi nemen en dat tijdelijk binnen neerzetten.
Een leuke buitenkooi is vanaf 79,95 een binnenkooi is vanaf 49,95
Mindim schreef:Romyjuh_Xx schreef:Paarden zijn ook kudde dieren. Je zet ze toch ook soms alleen
en 1 m is de standaart maat voor een kooi.
1.20 meestal max.
Dat wil niet zeggen dat het goed is natuurlijk.
Romyjuh_Xx schreef:C_arola schreef:Feit blijft dat het erg zielig is als een groepsdier alleen gehouden word. Dat sommigen hun paard alleen houd, betekent dat ook dat jij het meteen doet?
Als je toch van plan bent om de konijn naar buiten te doen kun je beter meteen een buitenkooi nemen en dat tijdelijk binnen neerzetten.
Een leuke buitenkooi is vanaf 79,95 een binnenkooi is vanaf 49,95
De zin betekent dat ook dat jij het meteen doet?
Ik heb zelf 2 paarden.
Amandaa_Ted schreef:Mijn konijn zit lekker buiten in een ren van 2meter met nog een hok daarboven.Maar overdag loopt die meer in de tuin dan dat die in zn hok zit( tuin is helemaal afgesloten zodat konijn er niet uit kan )
Zouden je ouders dat niet goed vinden een konijn buiten?
Romyjuh_Xx schreef:Heey,
Heb een konijn!
Zoals jullie mij aanraaden heb ik er 1 van een eigenaar, de konijn zit altijd alleen dus waarschijnlijk komt er geen mannetje
Foto komt straks