Dag lieve Heca...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 12:38

Femke :(:)

Heel veel sterkte met het verlies van je maatje, jij die zo door het vuur gaat voor haar beestjes!
Ik weet zeker dat Heca genoten heeft bij jullie de laaste maandjes van haar leven!!!

Charaz

Re: Dag lieve Heca...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:25

Sterkte ermee Femke!

Op de foto's ziet ze er nog helemaal niet 'oud' uit ofzo, vind het ook heel goed dat jullie een seniorhond nog in huis hebben genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:38

Tranen,..... wat een mooie hond........

Heel veel sterkte Femke, wat zul je er een verdriet van hebben.....

Wat heb jij nog iets moois voor deze hond kunnen doen, wat ben je goed voor haar geweest.......

Ik weet hoe het is om een huisdier te verliezen, meis... heel veel sterkte met dit grote verlies.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 21:53

aan heca zelf was ook amper te zien dat ze oud was,ook aan haar doen en laten,ze was zo speels,altijd aan de wandel,was haar altijd kwijt,liep ze weer ergens ver weg in de wei,te struinen...

of ze was maar aan het blaffen boven haar bal,ze wilde zo graag....

en ja,wat een verdriet,ik ben er helemaal stuk van,kan haar maar niet uit mijn hoofd zetten,ik mis haar zo...

ik heb hier 4 honden rondlopen,maar het is zo stil zonder haar,zeker savonds kwam ze altijd aandacht vragen,ze wilde dan kroelen,en maakte dat ook wel duidelijk...

ik had nog zo graag langer haar bij mij gehad,dit was veelste kort,echt veelste kort...

ik mis haar zo... |(

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:56

Getver...

Na alle stress met Bitje, nu dit....
Ondanks dat je nu heel verdrietig bent, weet ik zeker dat je blij bent dat je Heca zo vrolijk en gelukkig hebt mogen zien de afgelopen maanden.
Heca moest op jullie pad komen en dat heeft ze gedaan.
Ze heeft nog van een aantal geweldige maanden mogen genieten en van de liefde die jullie voor haar hadden.
Ze is jullie dankbaar!

Sterkte meid!!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 01:00

Jeeeetje meid....jij krijgt het wel voor je kiezen zeg....

Hele goede keuze maar oh zo moeilijk....je hebt echt voor haar gekozen en haar nog een paar maanden van het leven laten genieten, echt super gewoon.

Dikke knuf voor jou.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 10:12

Heh, wat rot zeg.. :(:) Zo jammer dat het beestje niet wat langer plezier bij jullie mocht hebben ;(
1 ding weet ik zeker, dat laatste half jaartje heeft ze het héél goed gehad, en is ze tevreden heen gegaan... Sterkte!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 11:18

Ooh Femke, wat erg!
Ik zag op msn wel steeds 'Heca en Gringo in de lappenmand', maar stond er niet zo bij stil.
Ik heb gewoon zitten huilen bij het lezen van je beginpost, vreselijk.
Nog heel veel sterkte en een hele dikke knuffel meis. :*

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 15:42

He bah wat vreselijk ;( Ik vond haar echt prachtig en kan me zo voorstellen dat je haar zo mist.
Heel veel sterkte!En je hebt het top gedaan voor haar, niemand had haar kunnen geven wat jij haar hebt gegeven de laatste maanden van haar leven!

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:50

he getsie femke, je hebt ook weer geen mazzel ook
heel veel sterkte meid :(:)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 23:06

dank jullie wel voor de lieve berichtjes...

ik mis haar echt zo erg...heb een continu heimwee gevoel,en eigenlijk vind ik elke dag weer dingen van haar...

2 honden hebben van de week aan haar graf gesnuffeld,wel heel voorzichtig...maar ze stonden er samen bij,en vannacht was een andere hond die normaal nooit snachts wandeld,op haar plekje in de slaapkamer aan het snuffelen... :(:)

we missen haar allemaal denk ik...ook de hondjes...ze heeft een diepe indruk achter gelaten...lief meisje was het .... ;(

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:37

Ik heb dit topic gemist, sorry. Maar goed, je weet dat ik aan je denk en dat ik je alle sterkte wens. Ik heb kortgeleden hetzelfde meegemaakt, ik weet precies hoe je je voelt. De eerste dagen zijn gewoon vreselijk. Iedere keer denk je: nu deed ze dit, daar deed ze dat en dan zie je het weer voor je. Moeilijk.....

Maar het slijt, echt waar.

Eelco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:30

he fem,

nogmaals heel veel sterkte met jullie verlies :(:) ,
was echt een heel lief meissie
Respect voor wat jullie nog allemaal voor haar gedaan hebben

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:35

jeeetje zit je ook nie mee meid.
Dapperre beslissing.!
Sterktee!!

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:19

Sterkte Femke!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:21

Aaah Fem... Ik lees je topic nu pas!
Wat ontzettend sneu, je hebt je portie pech nu wel gehad vind ik hoor!!!

Heca was zo 'n stoere hond, net als al de rest! Maar je hebt nog zo veel voor haar gedaan, een beter baasje kan een dier zich echt niet wensen! Ze heeft absoluut zeker weten nog een super tijd bij jullie gehad!! Je ben nu eens echt een fijn dierenmens. :)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 10:33

vandaag ,een week geleden alweer...

we missen haar echt heel erg,ongelooflijk dat een hond die je maar een half jaartje hebt,zo'n plaats in je leven kan krijgen..

en toch ben ik blij dat ik haar gekent mag hebben,het was zo'n lief en geweldig meisje...ben blij dat ze toch even in mijn leven is geweest...het had alleen wel wat langer mogen zijn... ;(

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:10

Wat fijn dat ze nog even, al was het maar kort, bij jullie heeft mogen wonen en in de roedel heeft gelopen en lekker haar gang mocht gaan. Dat is toch een fijne afsluiting van een hondenleven :j

Het was een mooie hond hoor, kan me voorstellen dat ze erg speciaal voor jullie is geweest!

TheLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:54

oh, wat jammer, sterkte ermee..
ik had laatst hetzelfde, oude kat opgevangen, 4 jaar gehad, ook laten inslapen door een uitgezaaide tumor.. erg jammer, maarja, zo gaat het nou eenmaal he? :n