Kat eet kaas van mijn brood

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: Kat eet kaas van mijn brood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:50

Whaha ja toetjes enzo zijn ook lekker, net als chips en alles waar melk inzit. Onze poes krijgt elke ochtend een stukje kaas en daar gaat ze echt voor klaarzitten :+:

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:50

Die van mij lust chocomelk :') .. Als er een zak chips of spekjes opgaat, staat rocky naast me hoor, die vreet zo in dr eentje een kilo spekjes leeg :') .. De andere katten lusten dat trouwens niet, maar afcourse wel kaas, vleeswaren enzo!.

EDIT; Koffie melk vinden ze ook heerlijk! Zodra de koelkast opengaat stormen alle katten naar de keuken :=

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:53

chips,Coolbest strawberry hill, frambozen aanmaaklimonade, zoute stokjes, kip, ham, kaas, boter, melk, thee, choclade, borrelnootjes..
Eigenlijk alles wat ik eet eten zij ook :D

En zodra ze een zak horen kraken dan is het feest :D

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:02

Nou heb hier een kat lopen als ik me brood als staat te smeren staat die naast me .
Wordt er soms heel erg moe van . grote kaasfreak !
Me andere kat die stond pasgeleden het halve kuipje boter af te likken wat ik dus niet door had :=

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:07

Mijn kat is ook dol op kaas, maak ik hem heel blij mee :)

Laatst at ik een cakeje waar zo'n papiertje omheen zit, en die liet ik slingeren, had mn kat dat papiertje opgegeten, nou dat lijkt me niet zo gezond, hij is er niet ziek van geweest gelukkig :P

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:09

kissielover schreef:
Mijn kat is ook dol op kaas, maak ik hem heel blij mee :)

Laatst at ik een cakeje waar zo'n papiertje omheen zit, en die liet ik slingeren, had mn kat dat papiertje opgegeten, nou dat lijkt me niet zo gezond, hij is er niet ziek van geweest gelukkig :P

Zo gelukkig dat hij niet ziek is geworden !
Mijn kat micky is ook dol op plastic , als je het laat slingeren eet die het zo op .

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:12

Mijn poes staat ook altijd mijn borden af te likken als die op mijn kamer staan := Sommigen vinden het vies maar ik vind het lief :+:

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:24

als ik dit allemaal zo lees denk ik dat ik de enige ben met katten die niet normaal zijn.... jullie katten zijn heel normaal en typisch kat, eten alles wat los en vast zit en je kan niks op tafel laten liggen.
Bij mij kan ik alles op het aanrecht laten liggen en ongestoord eten, ze bedelen bijna niet en het boeit ze echt niet als ik zit te eten. Dat is pas abnormaal voor een kat!.... en dan voor alle 4 van mn katten! En alles wat een kat normaal lekker zou moeten vinden lusten ze hier niet, rauw vlees, hart, kip, carnibest, bleh, lusten we niet.... :+ :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:40

@ Cissy, onze jongste taalt er ook totaal niet naar, het enige wat ze eet zijn haar brokjes en af en toe van die kattensnoepjes van de whiskas (en dan ook alleen maar 1 bepaalde soort). Ik vind het helemaal niet erg dat ze alleen maar der brokjes eet, staat er niet voor niets :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:46

MoonChloe schreef:
Mijn kat ook :+
Soms is het wel grappig (maar ook heel flauw) om hem een pittig chipje te geven, minder gemauw en gestaar voor een tijdje :+ ~~}>

*grinnik*

Heb nog nooit een kat gehad en dus geen ervaringen....

Wel eens ergens opgepast waarvan de kat werkelijk verzot was op melk en zelfs het slangetje van het cappuchino apparaat kapot kauwde om een druppeltje melk te bemachtigen...

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 13:54

Wij kunnen ook nooit rustig pap of ijs eten. Dat wordt gewoon letterlijk uit je kommetje weg gelikt.
Ook staat de kat regelmatig na de koelkastdeur te staren, zodat hij ons even duidelijk maakt dat hij nu toch echt slagroom wil.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:04

wij kunnen ook nooit rustig het toetje op eten... zodra ze de bakjes horen zijn ze er al :+
maakt niet uit wat er in zit ze willen het toch wel uitlikken :P

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:47

cissy, mijn ouders hebben 7 katten en mijn moeder kan ook alles op het aanrecht laten liggen! Vis, vlees, maakt niet uir!
Bedelen ook niet, behalve als er een blikje tonijn open wordt gemaakt.
En 1katwil nog wel eens yoghurt uit je bakje likken, maar die blijft keurig wachten tot je zelf klaar bent met eten...

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:47

Anoniem schreef:
MoonChloe schreef:
Mijn kat ook :+
Soms is het wel grappig (maar ook heel flauw) om hem een pittig chipje te geven, minder gemauw en gestaar voor een tijdje :+ ~~}>

*grinnik*

Heb nog nooit een kat gehad en dus geen ervaringen....

Wel eens ergens opgepast waarvan de kat werkelijk verzot was op melk en zelfs het slangetje van het cappuchino apparaat kapot kauwde om een druppeltje melk te bemachtigen...

:=

Pittgchipje moet ik dan ook maar eens gaan proberen :D

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:50

De kat van onze vriendin vind kaas zálig, we schaafden altijd plakken voor hem af :j
Mijn kat kijkt er niet eens naar om...

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:54

Onze kat houdt alleen van zijn brokjes óf een stukje schouderham. Maar verder laat ie alles liggen. :S Zo'n kat heb ik nooit eerder gekend.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:00

Dat jullie je katten zo dicht bij laten komen als jullie aan het eten zijn,
is toch vies?
Ik ben echt geen kattenmens maar hier lopen ook 2 honden rond maar die liggen echt wel in hun mand of op de grond als we in de living eten. No way dat ze op de zetel liggen als wij daar eten.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:04

onze hond komt ook niet in de buurt en die bedelt ook niet...
maarja, een kat he...

ik vind het niet vies..

vind het altijd wel grappig als ze mauwend en al om je heen banjeren om iest te snaaien :D

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:04

Ik zat gister een broodje met boursin te eten en had m'n bord even op de bank gezet om de tv aan te zetten. Kom ik terug heeft de kat alle boursin van m'n broodje af gelikt :+

Hij is ook gek op spinazie, boerenkool, andijvie en rode kool. Terwijl m'n andere kat daar allemaal niets van moet hebben, zij heeft alleen iets met eierkoeken.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:23

katten vies? ik ben anders nooit ziek, waarschijnlijk dankzij mn beesten, mijn weerstand is enorm!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:28

Ik had een kat die viste met 1 van zijn teentjes ( met uitgevouwen nagel ) de popcorn uit mijn bak.. Die stond er altijd met zijn neus bovenop :))

Mijn 2 over gebleven kattenbeesten (vr)eten bijna alles.. Vooral MIJN kaas :+ En ik maar denken dat kaas voor de muis is en niet voor de poes ;)

Itismei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:15

Mijn kat is dol op stoofpeertjes en perenijsjes....... :=

En water. Dat laatste lijkt normaal, maar is het niet. Haal de gieter tevoorschijn en hij wordt helemaal wild. Als een gek achter dat ding aanrennen :') :') :)) En de senseo is ook niet veilig. Als we die op het aanrecht laten staan, is het (niet overdreven!) binnen 5 minuten raak. Pootje tussen het apparaat en het waterreservoir en voila.... er ligt weer lekker water om op te drinken.

Echt, dat beest spoort niet.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:17

Ik zeg niet dat het vies is, heb zelf ook beesten thuis rondlopen maar niet als ik aan het eten ben ;)

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:19

Bij ons doen ze het allemaal.
Zelfs de jongste van een maand of 6. Als je popcorn eet, komt ie het uit je bakje halen.

En aardappels uit de pan vissen terwijl je aan het schillen bent ook heel leuk.

Alleen de katten hier vinden mij niet zo lief denk ik. ze krijgen namelijk nooit iets van mij :=

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:34

hier lusten ze ook vanalles.. oa. chips, groente, drop snacks uit frituur:) , ijs maar ook fruit
de meeste bedelen niet en kan meeste ook gewoon laten ligen.
er zijn wel 2 die bepaalde dingen niet kunne weestaan en dan komen ze wel:)

ik heb ook kat die eet uit me mond:) hihi *maar dan roep ik hem*