Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Vanessa schreef:
Dat zegt dan weer meer over jou dan over het hondje!
Waarom zou het meer over mij zeggen? Ik hou ook niet van Franse hangoorkonijnen of van zeebravinkjes, is toch heel persoonlijk? Als jij mijn katten niet mooi vindt, dan zou dat meer zeggen over jou dan over mijn katten? Leven en laten leven hoor
Ik vind het niet mooi, punt
Black_White schreef:Waar denken jullie aan bij een Shih-Tzu? Aaaaah! Rennen!
De voordelen van een Shih-Tzu:
Euhm?..
De nadelen van een Shih-Tzu:
Platte neus (ongezond), prut ogen, ellendige vacht, geen fijn karakter, lope altijd voor je voeten..... Je mag concluderen dat het mijn hondje niet is.
Nyckle schreef:Nope, geen stamboom. Hij is geloof ik ook niet helemaal Shih-Tzu. Zijn vader was een raszuivere Shih-tzu, en z'n moeder Shih-Tzu met Malthezer en Boomer ofzo. En de andere die we hebben is een Boomer x Shih Tzu. We hebben ze ook uit een kennel, niet bij een fokker
eva1969 schreef:Mijn moeder heeft er 2. Het eerst waar ik aan denk is "een gestoffeerde loempia". Sorry maar ik vind het schatjes maar heb weinig met kleine hondjes.
Het klopt trouwens niet dat je een lang- en een kortharige variant hebt, je hebt alleen een langharige variant die je in een zogenaamde puppycoupe kunt laten knippenda's toch wel wat anders.
Verder vind ik het in de omgang leuke hondjes die toch ook wel wat neurotisch kunnen doen en mijn ervaring is dat ze gevoelig zijn voor voedselallergie.