Bah, rotbuurman..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-09 11:11

RD: Nouja, ten eerste wil ik even zeggen dat hij een zielig tuintje heeft met niks erin wat netjes of mooi is. Maargoed, dat er even buiten. Als hij mij netjes zou vragen op een vriendelijke manier of ik iets zou willen doen waardoor mijn katten niet meer in zijn tuin zoude komen, zou ik het al heel anders opvatten. Maar nee, ik ga niet aardig doen tegen mensen die alleen maar lopen te schreeuwen en te schelden.. Ik wil best moeite doen voor vriendelijke mensen, maar niet op deze manier.

Kazary: Onze hele buurt heeft katten. Denk je dat wij nooit vreemde katten in de tuin hebben lopen? Er lopen nog zo ontzettend veel katten hier rond in de buurt, ook in onze tuin, altijd als ik naar buiten kijk, loopt er wel een vreemde kat. Ik maak daar toch geen problemen van? Ik snap niet dat mensen het zo'n probleem vinden als er gewoon een onschuldig dier in de tuin rondloopt. En als je er dan zo nodig vanaf moet, jaag ze dan op een normale manier weg..

Cayenne: Nouja, als je een keiharde knal hoort in zijn tuin en vervolgens je kat keihard ziet wegschieten, snap ik het wel hoor.. Er lag een of andere bak in 1000 stukjes in zijn tuin, en daar had hij iets knallends in gedaan. Waarom mogen er geen katten in zijn tuin, als er wel een bak in 1000 stukjes in zijn tuin mag knallen, dat moet hij toch ook weer allemaal opruimen? :+

Nijn: Ik vind katten en honden geen vergelijkmateriaal. Een kat kan je niet leren wat hij wel of niet mag, een hond wel. Daarom vind ik dat je dat niet met elkaar kan vergelijken..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:13

Een kat kun je heel goed leren wat hij wel of niet mag.
Een kat kun je heel goed leren of hij wel of niet op de aanrecht mag komen of niet op de vogelkooi mag springen, dus dat is onzin.
Of heeft jouw kat niet geleerd zijn behoefte op de kattenbak te doen?

Bij ons lopen ook steeds katten los in de tuin. Ik ben zelf gek op katten, maar in mijn tuin hoef ik ze niet!
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 01-03-09 11:13, in het totaal 2 keer bewerkt

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:13

inderdaad als er een kat bij ons in de tuin zou zitten (als we een tuin hebben) zou ik men hond los laten.
Die zou hem niet doodbijten, maar wel flinke angst aan jagen.
Inderdaad zielig voor de kat, maar de schuld van de eigenaar van de kat.
Omdat die hun beesten overal maar laten lopen.
Daar kan ik me kwaad om maken.
Overal maar hun behoefte laten doen, honden aanvallen (ja gebeurd echt!), enz.....
En dan ook nog beledigd zijn als de kat weg word gejaagd (nog wel op eigen terrein!!!)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:14

De buurman zou de volgende keer ook de kat kunnen vangen en naar het asiel kunnen brengen :j Dan kun je hem daar weer afhalen.
Dat wordt ook regelmatig gedaan. Hoef je niet meer bang te zijn dat hij je kat zal vermoorden :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 01-03-09 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

RainyDays

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:14

Sodeletuut schreef:
Als hij mij netjes zou vragen op een vriendelijke manier of ik iets zou willen doen waardoor mijn katten niet meer in zijn tuin zoude komen, zou ik het al heel anders opvatten. Maar nee, ik ga niet aardig doen tegen mensen die alleen maar lopen te schreeuwen en te schelden.. Ik wil best moeite doen voor vriendelijke mensen, maar niet op deze manier.

Nee, dat ben ik niet met je eens, dat is de omgekeerde wereld. JIJ hoort HEM te vragen of hij last heeft van jouw loslopende katten.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:15

Dat er meer onbeschofte mensen zijn in Nederland neemt niet weg dat het zo hoort. Er zouden van mij daar ook best regels voor mogen komen. Honden belasting mogen we betalen. Als we ze laten poepen op een plek dat niet mag kun je en boete krijgen. Maar katten die vervelend zijn dat mag allemaal. Dat is gewoon zo krom.
Katten kun je ook aanlijnen of een ren maken. Dus je laatste zin is wel een erg slappe smoes. :)

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:16

Wat maakt het uit of een tuin in jouw ogen netjes of mooi is? Misschien vind die man zijn tuin wél mooi, ik snap niet dat je daar over durft te oordelen.

Verder dat JIJ geen problemen hebt met katten in je tuin, wilt niet zeggen dat iemand anders er ook maar geen problemen mee hoeft te hebben.
Ik vind het ronduit asociaal dat katten''liefhebbers'' zo met hun beesten omgaan, want ach ze zijn zo lief en onschuldig, tot dat ze je tuin onderpiesen en daar heb jij geen zicht op.
En hoezo als je er zo nodig van af moet, moet het op een nette manier weg gejaagd worden. Die buurman van jou heeft toch er niet om gevraagd of jij katten wilt nemen die in zijn tuin gaan zitten.
Neem gewoon zelf maatregelen en stop met piepen.....

Wat betreft vergelijkingsmateriaal, juist daarom moet jij er voor zorgen dat je kat niet in andermans tuin kan komen. Als hondeneigenaar zal iedereen op mijn dak vallen als de hond in hun tuin komen, maar met katten moet het opeens allemaal wel kunnen?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:26

Wij hebben de katten binnen.
Als ik ze buiten zou laten en ik merk dat de buurman er last van heeft en zo tegen mijn katten doet, tref ik gewoon maatregelen om te zorgen dat ze er niet meer komen.
Dus: eigen tuin omheinen bijvoorbeeld, of een ren. Wil/kan je dat niet, zul je voor lief moeten nemen hoe hij er mee omgaat. Een gesprek aangaan zou je kunnen proberen, dat je aangeeft dat je het erg vervelend vindt en hem wilt helpen dit probleem op te lossen. Stel dan voor hem een platensproeier te geven ofzo, waar hij ze mee weg kan jagen, waarbij je verteld dat jouw katten als de DOOOOOD voor water zijn ofzo ;)

Ik snap je redenering sodeletuut, ben zelf ook op en top dol op mijn katten maar daarom juist ook voorzichtig (zie mijn topic over katten opvang gezocht ;) ) en ben altijd van mening dat een ander nooit last van je dieren hoort te hebben.
Dus: je hond mag niet naar mensen toelopen als je hem los hebt(niet iedereen is van honden gediend) of blaffen en je kat mag net zo min voor overlast zorgen. Dat is mijn mening en daarom snap ik beide kanten van het verhaal heel goed :j

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:29

Pfff, ik ben blij dat ik in een buurt woon met normale mensen (op een rotte appel na) en niet bij de mensen die in dit topic posten!

Wat betreft Rainydays, sorry, maar het is toch van de gekken als ik mijn kat buitenlaat, dat ik de hele buurt af moet om te vragen of iemand last heeft van mijn kat? In mijn geval weten mensen dat hij bij mij hoort, want ze zien mij geregeld met de honden én de kat lopen. Als ik last heb van een dier, dan ga ik naar de eigenaar en dan zoeken we samen een oplossing. We kunnen toch normaal met elkaar én onze beestjes omgaan?

Rainydays, als er inderdaad katten zijn die je hele voortuin omploegen, kan ik me voorstellen dat je zo reageert. Als mijn kat ergens de tuin van een ander onderpiest of omploegt, dan geef ik ze niet meer dan gelijk. Als er echter een kat in mijn tuin komt en vervolgens niets aanricht...nou, dan gaatie zijn gang maar :)

Om je hond los te laten als je een kat in je tuin ziet...vind ik gewoonweg sneu.

Ik snap best dat mijn kat mijn verantwoordelijkheid is, maar moet het allemaal meteen op zo'n achterlijke manier? Honden op je kat loslaten, dingen naar ze toe gooien of zelfs naar het asiel brengen?! Gelukkig woon ik in een tolerante buurt...

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:32

Sodeletuut schreef:
RD: Nouja, ten eerste wil ik even zeggen dat hij een zielig tuintje heeft met niks erin wat netjes of mooi is. Maargoed, dat er even buiten. Als hij mij netjes zou vragen op een vriendelijke manier of ik iets zou willen doen waardoor mijn katten niet meer in zijn tuin zoude komen, zou ik het al heel anders opvatten. Maar nee, ik ga niet aardig doen tegen mensen die alleen maar lopen te schreeuwen en te schelden.. Ik wil best moeite doen voor vriendelijke mensen, maar niet op deze manier.

Omgekeerde wereld, jij moet zorgen dat jouw beesten geen overlast geven, de rest van de wereld hoeft niet op hun knietjes te smeken of je asjeasjeasjeblieft jouw dieren bij je wilt houden...

Kazary: Onze hele buurt heeft katten. Denk je dat wij nooit vreemde katten in de tuin hebben lopen? Er lopen nog zo ontzettend veel katten hier rond in de buurt, ook in onze tuin, altijd als ik naar buiten kijk, loopt er wel een vreemde kat. Ik maak daar toch geen problemen van? Ik snap niet dat mensen het zo'n probleem vinden als er gewoon een onschuldig dier in de tuin rondloopt. En als je er dan zo nodig vanaf moet, jaag ze dan op een normale manier weg..

Jij snapt dat niet, ik persoonlijk heb er ook geen moeite mee als er een poezel door de tuin wandelt hier, maar accepteer nou maar dat er gewoon mensen zijn die er anders over denken en die in jouw lieve poekie gewoon een irritant poepend vernielend mormel zien. Dat jij er geen problemen mee hebt wil niet zeggen dat andere mensen dat ook niet hebben, kwestie van verschillende opvattingen.

Cayenne: Nouja, als je een keiharde knal hoort in zijn tuin en vervolgens je kat keihard ziet wegschieten, snap ik het wel hoor.. Er lag een of andere bak in 1000 stukjes in zijn tuin, en daar had hij iets knallends in gedaan. Waarom mogen er geen katten in zijn tuin, als er wel een bak in 1000 stukjes in zijn tuin mag knallen, dat moet hij toch ook weer allemaal opruimen? :+

Zijn tuin, Zijn rotzooi, Zijn goed recht ;) . Als jij het risico neemt om je kat vrij te laten rondlopen horen dit soort risico's erbij, naast het veroorzaken van verkeersongelukken, vergif, opgeschoten jeugd, vallen... Is jouw eigen verantwoordelijkheid om je poes daarvoor te beschermen, de rest van de wereld heeft in wezen niets met jouw poes te maken. Tis niet erg vriendelijk wat deze buurman doet, maar ik blijf erbij dat jouw dieren geen overlast mogen veroorzaken. En iedereen gaat daar anders mee om, deze buurman gaat voor een rigoreuze oplossing. Dat kun je niet leuk vinden, maar is wel nog altijd het gevolg van je eigen keuze om de kat vrij te laten lopen ipv je tuin af te zetten en er een kattenspeelparadijs van te maken. Ik snap dat je dat niet leuk vind om te lezen en niet kan of wil begrijpen, maar tis echt niet zo zwartwit als jij het stelt ;)

Nijn: Ik vind katten en honden geen vergelijkmateriaal. Een kat kan je niet leren wat hij wel of niet mag, een hond wel. Daarom vind ik dat je dat niet met elkaar kan vergelijken..

Jazeker kun je een kat vanalles leren en wil hij het niet leren, dan kun je nog altijd je eigen tuin goed afzetten, kunnen ze toch fijn buiten, maak je gewoon van je tuintje een kattenparadijs. Dacht je dat een hond niet net zo graag vrijgang had? Maar als het om een kat gaat is het opeens heel normaal dat deze overal rondbanjeren. Jij wilde een poes, de buurman niet :)

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:36

XoNo schreef:
Pfff, ik ben blij dat ik in een buurt woon met normale mensen (op een rotte appel na) en niet bij de mensen die in dit topic posten!

Wat betreft Rainydays, sorry, maar het is toch van de gekken als ik mijn kat buitenlaat, dat ik de hele buurt af moet om te vragen of iemand last heeft van mijn kat? In mijn geval weten mensen dat hij bij mij hoort, want ze zien mij geregeld met de honden én de kat lopen. Als ik last heb van een dier, dan ga ik naar de eigenaar en dan zoeken we samen een oplossing. We kunnen toch normaal met elkaar én onze beestjes omgaan?

Rainydays, als er inderdaad katten zijn die je hele voortuin omploegen, kan ik me voorstellen dat je zo reageert. Als mijn kat ergens de tuin van een ander onderpiest of omploegt, dan geef ik ze niet meer dan gelijk. Als er echter een kat in mijn tuin komt en vervolgens niets aanricht...nou, dan gaatie zijn gang maar :)

Om je hond los te laten als je een kat in je tuin ziet...vind ik gewoonweg sneu.

Ik snap best dat mijn kat mijn verantwoordelijkheid is, maar moet het allemaal meteen op zo'n achterlijke manier? Honden op je kat loslaten, dingen naar ze toe gooien of zelfs naar het asiel brengen?! Gelukkig woon ik in een tolerante buurt...

sorry, maar heb je wel eens gezien hoe een kat een hond aanvalt??
nou ik wel.

XoNo

Re: Bah, rotbuurman..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:39

Tuurlijk, hoort ook niet, maar jij geeft zelf al aan niet eens een tuin te hebben, wat inhoudt dat jij geen last hebt van katten in je tuin, maar áls je een tuin zou hebben en een kat zou zien, dan stuur je meteen je hond erop af.

En dan nog...hoe een kat een hond aanvalt. Doet die kat die bij jou in de tuin zou komen, dat dan ook meteen? Ik heb ook weleens gezien hoe mensen elkaar kunnen toetakelen, moet ik jou dan ook maar meteen in elkaar beuken als ik je op straat tegen kom?
Argument van lik m'n reet!

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:52

XoNo schreef:
Tuurlijk, hoort ook niet, maar jij geeft zelf al aan niet eens een tuin te hebben, wat inhoudt dat jij geen last hebt van katten in je tuin, maar áls je een tuin zou hebben en een kat zou zien, dan stuur je meteen je hond erop af.

En dan nog...hoe een kat een hond aanvalt. Doet die kat die bij jou in de tuin zou komen, dat dan ook meteen? Ik heb ook weleens gezien hoe mensen elkaar kunnen toetakelen, moet ik jou dan ook maar meteen in elkaar beuken als ik je op straat tegen kom?
Argument van lik m'n reet!

nee ik woon in een flat.
Waarvan er sowieso al 5 katten uit die flat buiten lopen.
Dus ja ik heb zeker wel last van katten.
Als ze weer eens op de motor of auto springen, als ze overal hun zaakjes achterlaten, als ze naar de honden toe vliegen, als er een krolse kat buiten loopt die de hele nacht blijft schreeuwen.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:01

nicci88 schreef:
nee ik woon in een flat.

Dat vraagt nog net dat beetje extra tolerantie inderdaad...

Je hoeft niet de hele buurt af te kammen om te vragen wie er last heeft van je katten vind ik.
Maar als je weet dat er iemand last van heeft (om welke reden dan ook; jij weet niet waarom hij zo reageert op katten) moet je gewoon maatregelen treffen. Dus: ga praten met je buurman (als je nog thuis woont kunnen je ouders het misschien doen?) en kijk of je samen tot een oplossing kunt komen zoals ik al zei over de plantenspuit en lukt dat niet zul je er of mee moeten leven of zelf maatregelen treffen dus de katten binnen/in een ren/in eigen tuin houden, of misschien een stroomdraadje lin jullie tuin langs zijn kant, om zo grotendeels te voorkomen dat jullie kat die kant op gaat als hij buiten is?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:07

Grappig topic ;)

Wij lieten onze hond ook altijd los in de tuin als er een kat liep.
Ons huis, het territorium van onze hond. Wij hebben vroeger ook katten gehad. Wij haten die beesten dus niet maar wij hebben ook geen zin in een stinkende of omgeploegde tuin. Buren van ons hebben ook een kat. Die loopt hier ook wel eens. Dan jagen we hem ook weg. En als dat beest 's nachts zo geil als boter is en de hele buurt er van mee kan genieten dan krijgt ie een bak water over zich heen ;) Dieren oke :+:... maar wij hebben niet om katten gevraagd. Als we en kat hadden willen hebben in onze tuin, dan hadden we zélf wel een kat gekocht.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:10

Chiqa schreef:
Evelyne79 schreef:
Draai het verhaal dus maar eens om en wie is er dan verkeerd bezig?

Nou denk dat je het niet heulemaal begrijpt ;) als je geweld gebruikt ben je áltijd verkeerd bezig.

dan moet je niet alleen die zin uit mijn tekst quoten, ik zet in hetzelfde bericht neer dat het niet de juiste manier is hoe hij het doet, daarmee doel ik dus op dat geweld.
Ik keur het geweld dus niet goed maar wel dat hij het niet hoeft te accepteren dat er katten in zijn tuin zitten.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:23

TS je geeft aan dat je tuintje niet groot genoeg is om de katten in te houden, misschien had je dan moeten overwegen om uberhaupt katten te gaan houden. (hiermee suggereer ik niet dat je je katten weg moet doen maar wel rekening moet houden met de consequenties)
Je "vergroot" je tuin met de tuinen van de buurt om katten te houden, daarmee loop je ook het risico dat er iets met je katten kan gebeuren.
Nogmaals, ik keur het gedrag van je buurman niet goed op de manier HOE die het doet maar DAT ie het doet kan ik hem geen ongelijk ingeven.
en wie weet welke manieren hij al geprobeerd heeft die jij wel goed keurt, kssst of met een plens water maar werken die niet en heb jij die niet gezien omdat je kat ergens anders was dan dat jij in de gaten hebt gehad, jij zult vast niet de gehele dag exact weten ( en zien) waar je kat is lijkt me zo.
Ik kan me goed voorstellen dat er dan uit wanhoop een stap verder gegaan wordt.
Uitpraten zal denk ik al heel moeilijk gaan worden aangezien jullie al lijnrecht tegenover elkaar staan in mening.
hij vindt dat de katten uit zijn tuin moeten blijven en jij vindt het geen probleem dat katten in andermans tuinen lopen.
dat hij voor jou een geen mooi aangelegde tuin heeft wil niet zeggen dat hij daar zelf anders over denkt.

Als je in mijn buurt zou wonen hoef je ook niet te vrezen dat je katten wat overkomen hoor maar je moet het niet gewoon vinden dat iedereen maar jou kat in z'n tuin wil hebben.

Jij kiest voor katten als HUISdieren, ik niet, dus dan hoef ik die ook niet in mijn tuin te hebben. en als ik ergens kom waar ze katten hebben kriebel ik ze altijd even, dus ik ben absoluut geen kattenhater maar ik heb er zelf geen en ik hoef ze ook niet, dus ook niet in mijn tuin.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 13:48

Pfff, ik ben blij dat ik in een buurt woon met normale mensen (op een rotte appel na) en niet bij de mensen die in dit topic posten
Zijn dit soort berichten nu nodig? Dat geeft met andere woorden aan dat ze mensen die hier posten niet normaal zijn omdat jij het normaal vind dat jou dieren overal maar mogen komen?

Net als Evelyne79 zegt, ik zou niemands kat wat aan doen, maar je hoort een dier gewoon bij je te houden. Wil ik een kat in de tuin, is dat die van mezelf. Wil ik een hond, koop ik die ook zelf.
En bij alle dieren is het ook gewoon dat je daar de ander geen last van geeft. Kijk een blaffende hond en zelfs de politie wordt gebeld. Maar een kat, dat mag allemaal maar. Dat is toch echt de om gedraaide wereld en dat is juist niet normaal.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 13:57

Tja, ik ben het met het meerendeel van de mensen eens, Ts het is JOUW kat, dus moet JIJ er voor zorgen dat je kat níet bij de buurman komt.
Of dat nou is door hem binnen te houden, een ren te bouwen of met een troomdraadje.
Je kan je buurman gestoord vinden, maar dat zou ik ook worden wanneer er keer op keer een kat in mijn tuin komt die ik daar niet wil hebben.
Dus om eventuele schade aan je kat te voorkomen zou ik er toch snel iets op gaan verzinnen...

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:07

Moderatoropmerking:
Bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om respectvol te posten. Je kunt best van mening verschillen zonder elkander in de haren te vliegen.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:18

Geef de buurman groot gelijk :+

Het is toch niet nodig om de buurman overlast te geven van jou katten ?
Ik heb 7 katten, een mooie tuin, en dus gun ik mijn katten met mooi weer ook een frisse neus. In MIJN tuin. Heb mijn tuin netjes afgezet, zodat iemand anders er geen last van heeft. Ik ben ook echt niet vriendelijk als een kat probeert in mijn tuin te komen... Ik vraag toch niet om schijt op te ruimen van katten van andere?

Ik vraag toch niet om krassen op mijn auto van anderen? Nee gewoon lekker je verantwoordelijkheid nemen en er is niets aan de hand ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:21

Sja, een al heel vaak gevoerde discussie.

TS, als je je kat vrij laat lopen moet je risico's voor lief nemen. Het risico dat je kat doodgereden wordt, door een hond gegrepen wordt en inderdaad ook het risico dat mensen voorwerpen naar zijn kop slingeren omdat jouw dier in de tuin van iemand anders rondloopt. Als je dat niet wilt moet je je kat in huis houden of een kattenren aanschaffen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:42

ik kan ook niet anders zeggen dan de buurman gelijk geven :j

Het is JOU kat, niet die van hem. Als hij graag een kat (en bijbehorende schijt) in de tuin wil hebben, dan had hij er zelf wel eentje genomen.

Ik ben GEEN katten liefhebber, ik heb er niks mee.
Katten zijn hier ook echt NIET welkom. WIj hebben ene grote voilliere, met veel vogels. Hoeveel er wel niet dood zijn gegaan door stress of een poot door het gaas of zich gewoon dood hebben gevlogen omdat er snachts een kat bij de voillere is geweest.
Onze tuin is "hufter en katten proof" gemaakt. Nadeel: een kat die er toch in is gekomen kan er niet meer uit :n.

Langs bovenkant van de schuttingen hebben we prikkels zitten, waardoor de katten neit over de schutting kunnen lopen.
Daarbij hebben we ook nog schrikdraad (tot ongeveer een meter boven de schutting) waar een flike tik op staat (hoeveelheid voor een paard in flinke wintervacht, er was een kat die steeds terug kwam).

Ik wil geen kat, ik vind katten niet leuk en wil ze dus ook niet in de tuin. Ik wil ook niet met mn handen in de oliebol zitten als ik van het voorjaar de tuin ga doen.
Ik vind heet gewoon RANZIG. als je zeker wil zijn dat je katten veilig zijn, hou ze dan lekker in eigen tuin. Neem een katten ren, zet het af met gaas/schrikdraad.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:53

Even hoor. Je hoorde een keiharde knal ging kijken zag een doos in stukjes en je buurman kwam naar buiten? Dus de kans bestaat ook dat de buurman helemaal niks gegooid, heeft maar dat de kat hem omgegooid heeft? Misschien ook niet, maar ik lees allemaal aanname's.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 15:00

Ik ben ook echt een kattenmens, en ik word blij als de katten van mijn buren hier rondlopen. Maar anderzeids heb ik ook wel eens jonge konijnen die doodgebeten zijn door katten en de katten vreten de vogels hier uit de bomen!
Het is gemiemel van je buurman, maar hij heeft het recht ze uit zijn tuin te verjagen.

Sodeletuut schreef:
Hij is sowieso niet goed bij z'n hoofd, hij mag z'n dochter ook al 2 jaar niet meer zien.

Ik vind het héél gek dat je je hier mee bemoeit en dat je dit op indernet gooit, dit gaat jou niks aan en ik vind dat je hier niet over hoeft te oordelen.