maar ik had geen zin in zwarte vlekken op mn bank, op mn bed en overal eigelijk 
Eten je zwervers niks anders joh? Je zou zeggen dat ze ander eten gewend zijn haha. Die van ons eet echt álles, af en toe zit ik echt met grote ogen te kijken. Straffen heeft trouwens totaal geen zin, beest trekt zich nergens niks van aan. Waterspuit vindt ie prachtig dus ook weinig effect.
Ik heb er trouwens wel respect voor dat je je katten van de aanrecht af kan houden
Die 2 gewone katten die ik heb die komen niet op de aanrecht zolang je erbij bent, maar als ik mn eigen omdraai zit er 3 man sterk op de aanrecht en die kleine zelfs voor mn neus. En die kun je er 10x afvegen, dan springt ie de 11 keer toch weer
Ach ik verbaas me er elke keer weer over wat een lef het beestje heeft. Post gaat eraan, dozen gaan eraan, maar aan meubels krabben doet ze NIET, heel apart, maar daar is de krabpaal gelukkig voor.
Schoon zal ie worden. Ik heb de indruk dat schone katten zich ook schoner gedragen. 
Toen ik op het aanrecht een blikje natvoer open maakte toen hij er net was, stond hij ook alleen bij mijn voeten te bleren. Mijn ander katten komen wel op het aanrecht, dat is de enige plek waar ze naar buiten kunnen kijken, dus vooruit. Meneer slaapt nog steeds btw, hij droomt zelfs

Ik denk dat hij de afgelopen dagen de containers van de chinees geplunderd heeft