GOk erop dat die eerste iets is met hampshire Down, en die tweede zou me niets verbazen als dat een kameroen schaapje is, met die aparte vacht. Of weet je toevallig wat voor schaapje het is? Ze zijn wel schattig!
ow wat een scheetjes. Wie weet gaan ze achter je aanlopen als ze groot zijn haha. Dat had ik een keer op een boerderij waar ik vroeger een pony verzorgde, was vet grappig.
ze lopen nu al achter me aan vind het wel fijn 2 te hebben al moet ik eerlijk zeggen dat het moeilijk kiezen was die 2e die mensen hadden zoveel om uit te kiezen zou dr zo nog een bij willen hebben
Overleden moeders, moeders die lam afstoten, moeders die geen melk geven enz, enz.....Wij hebben ook elk jaar wel een stuk of wat flessers, veel werk maar wel leuk om ze zo te zien groeien en opleven!
haha nee die ene komt uit drenthe Gasselternijveenschemond (das die met het langere wol) ik denk bij een hobbyboer maar weet ik niet eens zeker de vrouw bij wie wij hem hadden opgehaald had hem al 3 week in huis De ander hebben wij zelf uit uithuizen opgehaald bij een boer ze adverteren er ook mee op marktplaats, normaal kopen als opvang zijnde absoluut geen dieren maar het andere lammetje was helemaal gestressed nu heeftie een vriendinnetje om mee op te groeien
Wat een liefie's. Maar ben ik nou heel blond als ik denk dat die voorste een geitje is? Valt me op dat die oortjes zoveel kleiner zijn en het neusje lijkt ook meer op dat van een geitje?
Wel mooi dat ze bij jou iig een kans krijgen, ga je geregeld foto's plaatsen?
Kan me voorstellen dat je het op een geitje vind lijken, maar het is volgens mij toch echt wel een schaapie De oortjes van een geitje zijn over het algemeen iets langer en smaller, dit zijn echt korte puntige oortjes
Ik heb er ook nul verstand van hoor dus ik geloof jou als je zegt dat het een schaap is. Ik vind ze wel heel schattig, zo mogen ze mij er ook wel een brengen Het is ook wel een leuk koppeltje zo, 2 zo verschillende rassen.