Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Dan moeten een paard en schaap/ geit ook niet samen gaan, maar men doet dat ook.Ik ben het niet eens met dat de konijn naar de opvang moet, dat vind ik persoonlijk te ver gaan.
We weten verder niks over de ts en waarom de vriend geen konijn er meer bij wil.
Net wat eerder geschreven werd; de ene konijn kan wel alleen en de ander niet. Het is niet ideaal, absoluut niet, maar er zijn zoveel dieren die alleen gehouden worden, moeten die ook maar naar een opvang gaan omdat ze alleen gehouden worden?
Tip met de kat vind ik erg goed, een dier hoeft niet mee te gaan met de gedrag van een ander om gelukkig te zijn. Ze kunnen zo ook samen een band opbouwen. Dat doen mijn hond en konijn al door elkaar schoon te maken. De andere konijn wil niks weten van andere dieren dan de ram en dat begrijpt mijn hond ook. Het is maar net hoe je het begeleid en wat de karakters zijn.
diana schreef:amrah,dat weet ik zelf ook wel,kan niet meer doen dan mijn best he,zoals ik al meerdere keren gezegd heb,ben bezig mijn vriend over te halen.
ik zal uiteindelijk wel de juiste beslissing nemen hoor,ben nou eenmaal geen egoist