Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rakkertjuuhh schreef:ja ik ga vanmidag even heen... hij heeft vandaag nog niet overgeven..
maar maakte me toch zorgen dacht eerst is gewoon beetje ziekjes maar als hij zijn brokken opeet spuugd hij het uren later er weer uit.. ga vanmidag wel heen..
Zwitsal schreef:onze hond had met oud en nieuw teveel van die kauwbotjes ingeslikt (ze slikt gewoon van die stukken door) en daar was ze enorm ziek van.
Zwitsal schreef:@ patserke, nee joh, het kan ook zijn dat die hond gewoon even niet lekker is. een keertje even spugen dan hoef je echt niet gelijk zulke maatregelen te nemen. elke hond (maar ook elk mens) is wel een keertje een dagje ziek of niet lekker.
patserke schreef:Zwitsal schreef:@ patserke, nee joh, het kan ook zijn dat die hond gewoon even niet lekker is. een keertje even spugen dan hoef je echt niet gelijk zulke maatregelen te nemen. elke hond (maar ook elk mens) is wel een keertje een dagje ziek of niet lekker.
ooh ik d8 ff meeik denk dat een hond na veel spugen ook heel slap word omdat ze geen voedingsstoffen binnenhouden