Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ouwe schreef:Dat is zeker wel de natuur. In de natuur geldt nou eenmaal de wet van de sterkste... De natuur is soms hard.
[/quote]
SecretLIN schreef:jonge vogels zitten ook in het nauw gedreven want die kunnen geeneens vliegen om weg te komen!
Ouwe schreef:SecretLIN schreef:jonge vogels zitten ook in het nauw gedreven want die kunnen geeneens vliegen om weg te komen!
De zwakke inderdaad niet nee...
Maar je kunt wel een discussie met mij aangaan daarover, het is gewoon een feit dat in de natuur de wet van de sterkste geldt, ga je er maar eens in verdiepen.
dit moeten ze leren vanaf de grond dus ze zijn allemaal prooi voor de HUISkat MysticTinker schreef:Als het zomer is, en de koolmeesjes staan op het punt om uit te vliegen, dan houden we onze kat binnen. In de lente en zomer heeft hij een bandje met belletje om.
Binckydenice schreef:Hoe vertel je jou kat, dat hij deze maand even niet naar buiten mag omdat er vogeltjes gaan uitvliegen? Mijn kat wordt gestoord als hij binnen moet blijven....
Maar de koolmeesjes in de vogelhuisjes steken hun kopje naar buiten een paar dagen voordat ze gaan uitvliegen, en vanaf die dag laat ik de kat dan even binnen. En dan letten we op wanneer ze uitvliegen. Die dag volgen we de vogeltjes meestal even, het grootste deel vliegt altijd over de heg richting de buren, en de vogeltjes die in onze tuin zitten verstoppen zich altijd heel goed. De dag daarna kijken we dan nog even of we er geen meer in de tuin zien zitten, en dan mag de kat weer naar buiten
SecretLIN schreef:Binckydenice schreef:Hoe vertel je jou kat, dat hij deze maand even niet naar buiten mag omdat er vogeltjes gaan uitvliegen? Mijn kat wordt gestoord als hij binnen moet blijven....
Gewoon binnen houden?
Je kunt mij niet wijsmaken dat je dat niet kan met je kat die ene maand
mijn 6 katten komen allemaal uit het wild en kunnen prima binnen leven!