Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:pinuts schreef:ik vraag me af of je zoiets in 1 x goed kan doen:S Gatverdamme, snap overigens ook niet dat je een topic maakt om te vragen hoe je je konijn af moet maken.. We zijn nu al 10 minuten verder en konijn heeft nog steeds pijn begrijp ik?
Ik snap dit ook niet hoor, zo ga je toch ook niet met je medemens om als je hem aan heb gereden?
Sodeletuut schreef:Heel erg snel naar de DA gaan... Ik vind dat je zo niet met een dier om kan gaan, maargoed.. En als je dat geld niet voor je dieren over hebt, dan maar geen dieren nemen.. Klinkt hard, maar zo denk ik er over..
Caira schreef:Chiqa schreef:
Ik snap dit ook niet hoor, zo ga je toch ook niet met je medemens om als je hem aan heb gereden?
Kijk en dat is nou net het probleem hier. Joehoe het is een konijn, geen medemens. Is toch wel een klein verschil.
Is trouwens veel humaner dan nog uren op de da te wachten....
Caira schreef:Kijk en dat is nou net het probleem hier. Joehoe het is een konijn, geen medemens. Is toch wel een klein verschil.
Is trouwens veel humaner dan nog uren op de da te wachten....
minkie schreef:Ik snap echt niet waarom je hem niet naar de DA brengt voor een spuitje. Draait het alleen maar om het geld?? Misschien had je dan beter op je konijn moeten letten.
Als je paard koliek heeft bel je toch ook de DA?? Waarom dan niet voor een konijn???
Juul schreef:'t konijn heeft waarschijnlijk evenveel pijn als een mens in die situatie, dus moet je net zo snel handelen als bij een mens lijkt me.
Ragdollcat schreef:He bah, bij de achterpoten pakken en dan rotklap geven op een tafel, stel dat het niet in 1 x lukt dan lijdt het nog veel meer, TS heeft geen ervaring in het snel doden van een konijn.
Maar het is ook wel een goede manier, voor als je het durft en goed gericht en hard kan slaan.
D_MR schreef:harde klap achter de oren.
en anders achterpoten beet pakken en met een rot gang op een hoek van een tafel of iets slaan..
sorry klinkt cru en rot.
LizMD schreef:Ja maar een mens maak je ook niet af als hij verlamd is dan
Klap met een schep inderdaad. Maar ik zou persoonlijk toch liever een spuitje gaan halen...