Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
winali schreef:Geef niet ik vindt ze echt geweldig.
Iedereen zijn eigen smaak hoor!
siskeh schreef:alleen veel van deze beestjes worden opgevoed alsof ze geen kwaad kunnen doen.... terwijl een grote hond toch vaak anders opgevoed wordt....
Uppojono schreef:Ik vind juist die DOGachtigen geweldig.. maar daar gaat dit topic niet over.. Ik vind hazewindhonden onaantrekkelijk, maar eigenlijk vind ik uiterlijk niet heel belangrijk. Als ik een hazewindhond uit Spanje zou kunnen krijgen/helpen, zou ik dat dus doen. Hoe onaantrekkelijk ik ze ook vind..
Chiqa schreef:kruizing chihuahua en naakthond;
http://holophonic.punt.nl/upload/070623 ... dog_02.jpg
(Is echt schokkend)
Chiqa schreef:Sabinee__ schreef:Ze zullen allemaal wel iets positiefs hebben. Het gaat me meer om karakter.
Nou die mening deelt toch echt niet iedereenHelaas niet, maar goed dat is weer een ander verhaal...
Sorrie vind de shar-pei gewoon eng...Lijkt wel een nep hond', maar dat is mijn mening
kohtje schreef:Door mijn hondenpension heb ik eigenlijk wel veel rassen die ik niet leuk vind en zeker niet zou willen hebben.
Ik heb een hekel aan lompe honden zoals bv labradoor.
Duitse herder,am bul,doberman,bastaard jac russels en zo nog velen heb ik niets mee. Ik vind het dan ook jammer dat er veel mensen niet verder kijken dan de bekende rassen.