Ninette schreef:dit is dus helaas niet altijd zo, iemand die ik ken had een hele lieve leuke hond nooit wat aan de hand, zoontje van 3 plaagt deze hond erg vaak en ook gemeen, hond geeft een waarschuwing (snauw)dus nog niet eens echt bijten en het beestje kreeg 15 minuten later de spuit van de da.
Hond was gezond,lief en had elders ( gezin zonder kinderen, of met niet gemene kindjes) nog een heel leuk leven kunnen hebben. maar nee afmaken maar. een half jaar later maar weer een nieuw hondje alleen de vraag is hoelang red deze hond het in deze gezin.
Kom je weer een beetje uit op het verhaal van de hond met 100 nietjes in zijn oor....
TS, ik hoop dat je ouders hun verantwoording van hun hond opzich nemen, ook mijn moeder heeft op dit moment een oudje met kwaaltjes en laat vaak zijn urine lopen, maar zolang het hondje eet, speelt en plezier heeft kan hij rekenen op de goede verzorging van mijn moeder. Het zelfde geld voor mijn dieren ik heb voor ze gekozen en ik wil ze het beste geven wat er ook gebeurd
Maar goed, je weet niet wat men tegen de DA heeft gezegd toch? Wanneer de ouders hebben beweerd dat de hond het kind zonder aanleiding heeft gegrepen....