ga ik morgen maken! Is voor jou ook een idee om zo je schuttingen af te dekken? heb nu 8 meter bekleed voor 15 euro.
Dinopino
Geplaatst: 24-02-09 14:24
Dat is inderdaad een leuk bedrag. De schutting is bij mij het probleem niet. Het zijn eerder de planten en bomen die proberen te groeien. Vorig jaar voor het eerst geen clematis gekocht. Die werd anders elk jaar door mijn konijntjes opgepeuzeld. Maar er zijn vast nog wel andere dingen in de tuin die ze eigenlijk niet mogen eten. Helaas heb ik er weer een gravinnnetje bij gekregen. Dus we vinden weer overal kleine kuiltjes in de tuin. Ze maken het helaas nooit af.
benangelique
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-09 19:45
en zo is het schuttingprobleem nu opgelost:
keurig en niet opvallend dus!
Dinopino
Geplaatst: 24-02-09 22:28
Dat ziet er inderdaad mooi uit. Ga eens kijken wat voor toepassing ik bij maar ervoor kan vinden. Want ze kunnen er met hun tandjes lekker niet doorheen.
ik was nu voor 8 meter 15 euro kwijt, dus dat is wel erg prettig!
Dinopino
Geplaatst: 25-02-09 13:01
ik denk dat ik er zeker toepassing voor heb. Om de boompjes paaltjes zetten en dat het spul erom heen dat ziet er een stuk beter uit. Tafelzeil waar heb je dat gehaald??
gaas is idd niet mooi en hier zie je niets van! ik heb het bij de doe-het-zelf-zaak gehaald, maar veel woonwinkels verkopen het ook en volgens mij ook een marskramer of blokker.