sheltie dekreu gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:51

Dinopino schreef:
limbomambo sorry ik wist niet dat jij een sheltiereutje had. Vertel..... Is het wat voor mijn eenzame dame die een minnaar zoekt voor een vluggertje }>

nee die heb ik niet haha

er staat: ALS ik een dekreu heb... ;)

Cassidy

Re: sheltie dekreu gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:49

Dan moet je het anders formuleren.
Als ik een dekreu ZOU hebben....

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 10:12

Oh limaMambo sorry dan is mijn titel van mijn topic toch niet duidelijk genoeg begrijp ik. Ik zoek
een dekreu voor mijn sheltie. Ik zoek geen mening over mensen wat die zouden vragen, wanneer zij een sheltie dekreu zouden hebben. Dan wilde ik een discussietopic. Hier zit nu een hele sippe dame die even hoopte op een vluggertje |( . Ze kan niets met mannetje die er "zou"kunnen zijn.

Ga nu even naar de ferraridealer en de verkoper vragen stellen over de auto voor het geval dat ik er geld voor zou hebben

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 10:47

Dinopino schreef:
Oh limaMambo sorry dan is mijn titel van mijn topic toch niet duidelijk genoeg begrijp ik. Ik zoek
een dekreu voor mijn sheltie. Ik zoek geen mening over mensen wat die zouden vragen, wanneer zij een sheltie dekreu zouden hebben. Dan wilde ik een discussietopic. Hier zit nu een hele sippe dame die even hoopte op een vluggertje |( . Ze kan niets met mannetje die er "zou"kunnen zijn.

Ga nu even naar de ferraridealer en de verkoper vragen stellen over de auto voor het geval dat ik er geld voor zou hebben

:D :D :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:08

Weet niet of het al eerder gezegd is, maar als je in NL met je hond wil fokken moet je ook minimaal 2 shows gelopen hebben (dat zal wel in alle landen zo zijn denk ik).

Ik zou gewoon eens op de site van een aantal erkende fokkers kijken (ben ik nu ook aan het doen) en toch wel shows gaan lopen met je hondje, anders worden de pups niet opgenomen in het stamboek(dat is tenminste wel zo in NL).

Succes ermee :D

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 11:38

Ik kan in nederland sowiezo niet voor het stamboek fokken omdat ik in duitsland woon.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:14

Aranel schreef:
toch wel shows gaan lopen met je hondje, anders worden de pups niet opgenomen in het stamboek(dat is tenminste wel zo in NL).

Misschien hoeven de nieuwe eigenaren van de pups helemaal geen pup met stamboom?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:06

[BB] Welkom op: BeestenBoel
Citaat:
Topics waarin gevraagd wordt om een partner voor je vrouwtjeshond/poes/konijn zijn niet toegestaan. Deze advertenties kun je beter plaatsen op een site die helemaal gewijd is aan het ras van het betreffende dier, daar zul je waarschijnlijk meer reacties krijgen.

Daarom hier een slotje.