Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitch schreef:Lekker, die methoden die hier bedacht worden. Strop, gif... Als er bij Beestenboel iemand niet naar de dierenarts met een gewond konijntje gaat omdat 't te duur is, is heel Bokt woest. Beetje vreemd...
Konijnen horen helemaal niet in een hok.Mensen hebben bedacht dat konijnen in een hok kunnen, maar dat is onnatuurlijk. Zet 'm dan ergens anders uit.
StillAngel schreef:Doe eens even normaal zeg jemigDie konijnen doen het heus niet expres om je paarden hun benen te laten breken. Dus voordat je jagers erop af stuurt om een onschuldig leven te vermoorden, ga eens kijken of je het konijntje kan oppakken (handen om de buik is steviger) en breng dat beestje dan naar de buren en zeg dat als je hem nog een keer ziet, je hem naar een asiel brengt. Maakt wel genoeg indruk
vivana schreef:StillAngel schreef:Doe eens even normaal zeg jemigDie konijnen doen het heus niet expres om je paarden hun benen te laten breken. Dus voordat je jagers erop af stuurt om een onschuldig leven te vermoorden, ga eens kijken of je het konijntje kan oppakken (handen om de buik is steviger) en breng dat beestje dan naar de buren en zeg dat als je hem nog een keer ziet, je hem naar een asiel brengt. Maakt wel genoeg indruk
Ach is ook niet zo erg als je paard z'n been breekt![]()
In iedergeval minder erg dan een konijntje nekken toch![]()
Alexx schreef:mijn konijnen heb ik ook los gelaten, en liggen ook lekker in de wei.
Ik denk dat er niet veel anders opzit dan hem afschieten, ik zal het wel ff overleggen met je buren als ik jou was, het is inmiddels hun knijn
saskiakefie schreef:sorry maar vind dit echt te ver gaan![]()
Mensen die hun konijnen los laten lopen en het niet erg vinden als ze vermoord worden.
vind het ook een makkelijke oplossing, hup dood.. Lekkere dierenliefhebbers hier..
Zoezi schreef:Mn buurman ligt er niet wakker van wat er met het konijn gebeurd. Hij is blij er vanaf te zijn!
Over het opeten van alle groente bij de buurman in de tuin zei hij: ah dan vergoed ik toch gewoon die sla plantjes!
Ik zal eerst eens wachten tot mijn paarden er over 1 maand niet meer staan (ivm graafwerkzaamheden en een nieuwe omheining) en dan zal ik eens naar de man van wildbeheer stappen. Hij zet maar een diervriendelijke val (Als dat bestaat?) en ik breng het konijn naar het natuurhulpcentrum, daar zoeken ze het maar uit. Zo maak ik hem niet dood en zet hem niet in het bos, iedereen weer happy!
Lukt het niet, dan zal ik konijnenlekkers mengen met muizengif. Volgens sommige gaan ook konijnen daar kapot van!
Trouwens, ik vind konijn best lekker, en paard ook
Fitch schreef:Lekker, die methoden die hier bedacht worden. Strop, gif... Als er bij Beestenboel iemand niet naar de dierenarts met een gewond konijntje gaat omdat 't te duur is, is heel Bokt woest. Beetje vreemd...