Maar labradors zijn ook redelijk herkenbaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XoNo schreef:Nee, nog niet meegemaakt, maar heb 2 redelijk uitgesproken ras honden, Duitse dogEr wordt weleens Deense dog gezegd, maargoed...kan me voorstellen dat sommige mensen dat zeggen, ook al bestaat het ras "Deense dog" niets
Roane schreef:Wij hebben Kooikerhondjes, en niet honden-mensen denken dan nog wel eens dat het King Cavalier's zijn.
Ehm, nee, niet echt
punjab schreef:Heb een husky en een alaska malamute.
Dino de malamute word heel vaak aangezien als een echte wolf.
sunny_l0ve schreef:XoNo schreef:Nee, nog niet meegemaakt, maar heb 2 redelijk uitgesproken ras honden, Duitse dogEr wordt weleens Deense dog gezegd, maargoed...kan me voorstellen dat sommige mensen dat zeggen, ook al bestaat het ras "Deense dog" niets
Dat is toch gewoon een andere benaming voor Duitse Dog? Heel veel hondenmensen gebruiken ook het woord "Deens" i.p.v. "Duits". Dus dat vindt ik echt niet raar. Ook al is de officiele benaming is Duitse Dog,
Trudy_dJ schreef:Ik heb een bouvier en toen ze mee was op vakantie vroegen er veel Engelsen of het een snautzer was....
Muisbal schreef:Aan mij en mijn gezinsleden wordt regelmatig gevraagd: "Is dat een vósje?!"
Uhm nee
http://i35.tinypic.com/hw0pzt.jpg