Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ma_rie_tje schreef:eigenlijk moet je dat langzaam opbouwen...
pellets met zadenmengsel mengen en dan steeds het percentage pellets ophogen en zaad omlaag.
Die van ons die deelt zn eten graag. Eten vliegt hier dus soms echt de kamer door
Edit: maar pellets onderling zit ook veel verschil.
Pellets van zupreem (ofzo) en dan de fruit variant (erg fel gekleurd en fruitige geur) worden hier goed gegeten. De dozen appel pellets van Beaphar (dacht ik) eet die niet. Pretty bird (ook gekleurd maar neutaal van geur) eet hij.
ma_rie_tje schreef:eigenlijk moet je dat langzaam opbouwen...
pellets met zadenmengsel mengen en dan steeds het percentage pellets ophogen en zaad omlaag.
Die van ons die deelt zn eten graag. Eten vliegt hier dus soms echt de kamer door
Edit: maar pellets onderling zit ook veel verschil.
Pellets van zupreem (ofzo) en dan de fruit variant (erg fel gekleurd en fruitige geur) worden hier goed gegeten. De dozen appel pellets van Beaphar (dacht ik) eet die niet. Pretty bird (ook gekleurd maar neutaal van geur) eet hij.
Nickeltje schreef:Als er echt niemand om komt, dan zoeken wij er een verantwoord thuis voor...
Maar wij weten nu niks van het dier he, geen leeftijd, geen geslacht...XxSultanxX schreef:als er geen eigenaar komt wat doen jullier er dan mee ?
wij zoeken namelijk nog een grijze roodstaart
Ash_ schreef:Zou ik anders in dit topic mogen zeggen wat ik zoek. En dat jullie dat je mening geeft wat het beste past bij mij?
Diablo schreef:Mwah, onze grijze kan behoorlijk schreeuwen hoor. Ik heb er niet zoveel last van, maar mijn wederhelft kan zich er ongelooflijk aan ergeren, wat Binky (ja, zo heet hij) reuze leuk vindt en dan dus nog veel harder gaat schreeuwen.