Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mjay schreef:ik hoop het in ieder geval wel.... en anders gewoon maar bellen..... die CRT voert een da trouwens ook uit aangezien in er werk.... t is geen onzin dus maar goed of je dat nu als leek goed kan beoordelen.......... ik zou gewoon even bellen voor advies desnoods naar de spoedkliniek in amsterdam die is altijd open....
heyitsme schreef:oh help...500 euro... als mij dat gebeurt...
Rosie_Posie schreef:Tuurlijk zijn die kosten rot, ik zit er ook mee. Maar ik betaal ze wel... ik heb zelf ratten, en binnenkort weer een operatie (de vorige kostte 130 euro). Mensen verklaren mij voor gek... maar die dieren kiezen er niet voor om ziek te worden.
Rosie_Posie schreef:Ik wil toch even wat toevoegen over de kosten...
Is je kat verzekerd, heyitsme? Dat scheelt je al behoorlijk in de kosten...
Wat ik wel erg vind is dat je bij voorbaat al zegt dat je geen hoge kosten voor je dier wilt maken. Gelukkig heb je dat even opzij gegooid.
Maar ik vind als je een dier neemt moet je er ook voor zorgen, en ja, daar zitten DA-kosten aan vast. Anders moet je geen dier nemen, punt uit.
Tuurlijk zijn die kosten rot, ik zit er ook mee. Maar ik betaal ze wel... ik heb zelf ratten, en binnenkort weer een operatie (de vorige kostte 130 euro). Mensen verklaren mij voor gek... maar die dieren kiezen er niet voor om ziek te worden.
Blij dat het tot nu toe goed gaat met je kat.
Had heel anders kunnen aflopen, aanrijdingen maken echt veel kapot bij zo'n beestje...
Ragdollcat schreef:Maar dan nog zet ik het niet op de bokt om op adviezen te wachten, ik zou eerder in paniek de dierenarts bellen.