Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikki__ schreef:@ Rosita; ik krijg bij jouw steeds meer het idee dat je het liefst half bokt op vers wil zetten, iedereen die brok voert dom bezig is en brok eigenlijk gewoon oliebol is....
spicegirl schreef:mijn katten spugen heel snel.
Nikki__ schreef:@ Rosita; ik krijg bij jouw steeds meer het idee dat je het liefst half bokt op vers wil zetten, iedereen die brok voert dom bezig is en brok eigenlijk gewoon oliebol is....
Citaat:'t Liefst héél BoktMaar natuurlijk, ik denk namelijk dat vers veel beter is. Maar die prijs per kilo, dáár schrok ik echt van, zoals ik al zei. Ik koop namelijk geen brok en ben eigenlijk helemaal niet prijsbewust. Dus toen ik daar eens wel naar keek en de prijs per kilo uitrekende en bedacht hoe er hier altijd geklaagd wordt over de prijs van kattenvoer en hoe 'goedkoop' ik dan eigenlijk uit ben....... Da's voor mij wel een reden om een topic te openen ja
De mensen die reageren die vinden het blijkbaar ook interessant.
Die 30 nekjes voor 1 euro ....da's 0.03 euro per nekje. Geef er nu eens 3 per dag. Daarbij een gemiddeld KVV a 3.50 per kilo, 50 gram per dag = 0.35 euro. Al met al voer ik 1 kat voor 45 ct per dag? Tuurlijk krijgen ze wel eens wat duurders als kipvleugel of lamshart maar daar staat ook een eendagskuiken tegenover die weer 'niks' kost.
En voer ik volgens het principe waarvoor het dier gemaakt is, ik doe geen concessies door maar graan te geven en te denken (! da's dus niet waar!) dat ik goedkoop uit ben met een brok.
Voor mij was het een eye-opener