Probeer eens een tijdje zijn bak neer te zetten, geef hem 3 tot 5 min, eet die niet haal je de bak weer weg. En dat dan op vaste tijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
whisperramse schreef:_Lotte schreef:Hoezo geen fokwaarde heeft?
Nee ik wil hem niet laten castreren.. dit vind ik nergens voor nodig ik laat hem lekker man zijn
Ik zal het eens proberen om wat dingen door zn brokjes te mengen!
Nou ik hoop dat je zijn man zijn, dan toch niet opweegt tegenover zijn "anorexia-probleem"
Vraag me eigenlijk af waarom je een hond "reu" zou laten als je er toch niet mee kunt fokken, en het een verbetering zou kunnen zijn.
Frances schreef:Je moet niet met zijn eten gaan spelen hoordaar gaan ze idd juist slechter van eten...
Probeer eens een tijdje zijn bak neer te zetten, geef hem 3 tot 5 min, eet die niet haal je de bak weer weg. En dat dan op vaste tijdenDan leert je hond dat als die niet snel eet zijn bak weg gaat... bij veel honden werkt dat wel.
_Lotte schreef:_Lotte schreef:Naja je ziet zn ribbetjes en die botjes in zijn kont..
Ik weet wel dat Chihuahua's niet de dikste honden zijn, maar de meeste zijn toch wel dikker als Bruiser!
Ik had al gereageerd
Ja heb in mn profiel wel foto's.. ik zou eens kijken of ik een duidelijke heb waar je het goed ziet
whisperramse schreef:Maar foto's waar je hond een Tshirt of jasje aan heeft kunnen wij niks van afleiden...
Ik denk dat als je medisch uitsluitsel hebt gekregen, en nog steeds geen oorzaak vind, castreren niet slecht hoeft te zijn!
whisperramse schreef:Heb je ook al eens geprobeerd om "vers vlees" te geven?
Er zijn genoeg bokkers die het doen, en vaak met goed resultaat!
Nochtans dat ook ik een heuse fan van RC ben hoor, mijn katten staan er ook op en doen het wel goed daar mee.
eline_di schreef:Wij hebben dat ook met onze hond (Cavalier king charles spaniel, "Pin Fortuin hondje") en hij wil ook voor geen meter dikker worden. Hij is dun, maar niet te dun.
Soms wil hij ook gewoon niet eten, maar hij heeft energie genoeg.
We hebben ons er dus maar bij neergelegd.
Als jouw hond dun is maar niet te dun zou ik het maar even zo laten en hem het voer geven wat hij het liefste eet. Kijk dat een tijdje aan en als hij niet dunner wordt zou ik me er bij neer proberen te leggen.
xmarliez schreef:Nou wij hebben ook een Chi en als ik die in bad zet schrik ik me ook rot hoe dun hij is.. maar hij is 100% gezond verklaart door de DA en eet elke dag netjes zijn eten op.
Chi's horen nou eenmaal niet dik te zijn (ook al zie je het weleens, maar dat is dan ook gelijk geen gezicht). Als de DA heeft verteld dat hij gezond is en hij eet goed zou ik me geen zorgen maken hoor.
Edit: Hij lijkt precies op die van onsalleen wij hebben een half lang harige en jij een korte ofniet?