Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miska schreef:Charaz schreef:Ja ik vind zwangere vrouwen ook altijd zo sneu....
Die kiezen er zelf voor, zit wel iets contrast verschil in!
TE5 schreef:MarjonTampon schreef:Ik ook. Waarom stoppen we niet gewoon met voortplanten? Is waarschijnlijk nog beter voor het milieu ook.
ja, alleen wat heb je dan nog aan het millieu, als er geen dieren en mensen meer leven?
MarjonTampon schreef:TE5 schreef:
ja, alleen wat heb je dan nog aan het millieu, als er geen dieren en mensen meer leven?
Ik heb het over de mens alleen. Denk dat het ook beter voor de aardkluit was geweest als de mens er nooit was geweest. Dan hadden we nu niet zitten bokken --> pc's/laptops aan --> kost stroom --> moet gemaakt worden --> uitstoot van viezigheid.
Achja, je kan het ver zoeken he.
Citaat:Een loopse hond die wil ook gedekt worden hoor? Ze gaan niet voor niks 'staan' als ze er klaar voor zijn.
Miska schreef:Uiteraard is er voor alles wel iets te bedenken in de wereld van het hoe, wat, waar en waarom, maar wat betreft het welzijn van een onschuldig dier dat zo doorgefokt is en niet zelfstandig kan bevallen, omdat het dan teveel complicaties met zich mee brengt, vind ik echt niet normaal.
Daar doe je het dier echt geen plezier mee en dan besluit je als eigenaar om het toch wel te doen....
Hou je dan van dieren?!
Rare manier van dieren houden!
Miska schreef:Uiteraard is er voor alles wel iets te bedenken in de wereld van het hoe, wat, waar en waarom, maar wat betreft het welzijn van een onschuldig dier dat zo doorgefokt is en niet zelfstandig kan bevallen, omdat het dan teveel complicaties met zich mee brengt, vind ik echt niet normaal.
Daar doe je het dier echt geen plezier mee en dan besluit je als eigenaar om het toch wel te doen....
Hou je dan van dieren?!
Rare manier van dieren houden!
_Susan_ schreef:Wat leuk ik hoop dat alles rondom de bevalling goed gaat.
Ik had nog wel 1 vraag.
Je geeft aan dat je 1 pup overhoud en dat deze voor de verkoop is.
Maar dat er ook een aantal pups zijn besproken voor je vriendinnen.
Hoe weet je dat er zoveel pups komen, heeft Luna daarvoor onderzoeken gehad?