Arme Quel, heel veel sterkte...... ****hele dikke knuffel***
Karina_1979
Geplaatst: 26-01-09 20:04
Heel veel sterkte !! Het kan zo vreselijk snel gaan, weet precies hoe je je voelt. Afgelopen september heb ik ik 1 van mn poezebeesten verloren... Ik denk nog elke dag aan hem maar het verdriet wordt, echt waar, minder. Nog maals heel veel sterkte en jank gewoon lekker uit!!! Je hebt gedaan wat je kon!
Iris82
Geplaatst: 26-01-09 20:05
Ook hier eentje met tranen in haar ogen. Heel veel respect voor jouw handelen.
Agos Diaan... wat vferschrikkelijk voor je! Maak jezelf geen verwijten, want je hebt ongetwijfeld alles voor Kiddy gedaan wat je kon doen.
Heel veel sterkte, en erg knap van je om de beslissing te nemen dat je DA op hem mag oefenen...
insun
Geplaatst: 26-01-09 20:13
Oh meiske, wat een vreselijke manier om je lieveling te verliezen. Verwijt jezelf niets, je hebt echt álles voor hem gedaan wat in je macht lag. En ik ben er zeker van dat Kiddy dit weet. Je zult het nu nog niet geloven, maar ook dit verlies zul je een plekje gaan geven, alhoewel je nooit vrede kunt vinden met de manier waarop het gegaan is. (Ik spreek uit ervaring; ook ik heb mijn kater op een afschuwelijke manier moeten afgeven. Het heeft maanden geduurd, voordat ik zonder te huilen over hem kon praten of aan hem kon denken zonder dat ik mezelf verwijten maakte. Nu zie ik de mooie dingen weer.) En geloof in de regenboogbrug. Het maakt het verdriet een stukje draaglijker te weten dat onze vriendjes daar op ons wachten. Quellian, héél, héél veel sterkte.
Meid wat vreselijk.... Je hebt echt gedaan wat je kon... En ik ben ervan overtuigd dat Kiddy dat ook weet en je daar heel dankbaar voor is. konden alle dieren maar zeggen dat zo zo'n goed baasje hebben.
Heel vee lsterkte met dit verlies. Dat stukje dan de rainbow bridge is echt mooi...
Jee, nog maar 5... Neem jezelf nou niks kwalijk, zo te lezen heb je alles gedaan wat je kon...
garny95
Geplaatst: 26-01-09 21:06
hele dikke knuffel quel ook voor je vriend wat vreselijk voor jullie en voor kiddy, sterkte meid, je heb je best gedaan en meer dan dat kan je niet doen.
achgossie arme poesewoes..... zit ik net je andere topic te lezen en tips te bedenken zie ik dat het helaas niet meer hoeft. Slik, brok in mn keel.
Arm ventje, inderdaad heb je echt alles gedaan om hem te helpen, je bent steeds weer opnieuw naar de DA gegaan, meer heb je echt niet kunnen doen voor hem. 1 troost, hij heeft nu geen last meer en wacht op je op de regenboogbrug. Sterkte en dikke knuf!
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 26-01-09 22:35
Oh nee toch..... ik kwam even een kijkje nemen omdat je gisteren een topic had geopend over Kiddy, en ik hoopte nog zo dat het ondertussen iets beter zou gaan. Het is echt vreselijk om je dier op zo'n manier te moeten verliezen. Je hebt er echt alles voor gedaan, neem jezelf alsjeblieft niks kwalijk. Ontzettend veel sterkte de komende tijd
Het is zo'n ongelofelijk poedersuiker om een huisdier te verliezen, zeker als je ze hebt zien lijden. Je hebt gedaan wat je kon, hoe cliche dat dan ook mag klinken.
Jaila
Geplaatst: 27-01-09 02:47
Lieve lieve Diane,
We hebben heel veel gesproken over de ziekte van Kiddy de laatste tijd en bepaalde opties besproken wat te doen voor hem,en de onzekerheid hoe dit zou gaan aflopen. Meisje je hebt alles voor Kiddy gedaan wat er ook maar in je vermogen lag,maar hij was aan het einde van zijn latijn,hij kon niet meer!
Toen ik vanmiddag het bericht van je kreeg dat hij was overleden,had ik een behoorlijke brok in mijn keel, daar het toch nog heel onverwacht was. Nu zit ik dit topic te lezen en biggelen de tranen over mijn wangen. Jij zult nooit vergeten wat voor een PRACHT KAT hij was, jouw flessenbaby,dat vergeet hij ook nooit met wat voor een liefde jij hem hebt groot gebracht, en wat je voor hem hebt gedaan toen hij zo ziek werd.
Je hoeft je niet schuldig te voelen,je hebt echt alles en alles voor hem gedaan wat in je macht lag, om hem er boven op te krijgen,maar hij was te ziek en heeft het opgegeven. Nu is hij gelukkig en zonder pijn,jij zit in zijn hartje en zal je nooit vergeten,zelfs nu hij er niet meer is,maar hij zit ook in jouw hart en jij zult hem ook nooit vergeten. Jullie hebben een plekje in elkaars hart!
LIEVE KIDDY
Lieve Kiddy,je bent in mijn hart
Daar wil ik je nooit weg halen
Ooit kwam je bij me liggen
Maar dat gaat niet meer
Je hoeft niet meer te dwalen,er is nu rust in jou
Je hoeft nu niet meer te vechten
Herinneringen zullen blijven
Je was een zonnestraal in mijn ogen
Maar nu ben je echt een zonnestraal
Dat straalt in mijn hart
Lieverd dit gedicht is voor jou,en ik hoop dat je er wat vrede uit kan halen voor jezelf!
Liefje heel veel sterkte om dit verlies te verwerken,ik kom je morgen even een knuffel geven.
Mijn god Diaan... Echt verschrikkelijk voor je.. Weet niet zo goed wat k moet zeggen, sterkte klinkt niet goed genoeg, al wens ik t je wel toe... Als je wilt praten, msn en pb staan voor je open hoor meis...
Pluizebolpum
Geplaatst: 27-01-09 09:24
Wij hebben ooit een blaasgruisgevalletje gehad, die heeft het, na een eerdere ingreep, dan wel gehaald naar de DA voor een omleiding maar is daar tijdens de operatie overleden. Tja, dan houdt het, hoe naar ook, gewoon op en meer dan er zijn voor je kat en hem de medische zorg geven die hij nodig heeft kun je niet (en zo te lezen in je andere topic heb je precies dat gedaan, er valt jezelf écht niets te verwijten). En ook al maakt het er misschien niet beter op, ik weet hoe gruwelijk pijn het kan doen als je je kattebeest moet verliezen, maar toch; heel, heel veel sterkte, Quellian...
Het verdriet is nog steeds niet minder, maar dat gaat natuurlijk ook niet zo snel. Ik wil hem alleen maar terug... zou hem zo graag in z'n mandje aan de verwarming willen leggen of hem tegen mijn buik voelen onder de dekens, het is gewoon zo oneerlijk.
Kiddy gaat naar alle waarschijnlijkheid op stal begraven worden, langs de bak, dan kan hij zijn Pooh knuffel meenemen waar hij zo gek op was.
Heel veel sterkte meid. zo'n verlies is zo erg... ik weet er alles van... jij hebt alles voor je kiddy gedaan wat je kon doen. ik denk dat veel mensen daar een voorbeeld aan kunnen nemen, want er zouden er genoeg zijn die bijvoorbeeld niet om 5uur bij de dierenarts op de stoep zouden staan. echt je hebt alles gedaan.
en bij jullie op stal langs de bak is inderdaad een super plekje. kan hij zijn knuffeltje en kleedje meenemen.
Danielle_1
Geplaatst: 28-01-09 12:08
Ik las het net op Hyves,wist eigenlijk van niets. Maar wat vreselijk voor je wijffie. Nu ik de hele toedracht weet,mag je jezelf echt niets verwijten. Je hebt zo voor hem gevochten,maar soms glijden ze door je vingers heen. Je bent een lieve mamma voor hem geweest,wat wil een kattebeest nog meer? Hij heeft nu geen pijn meer en is bij zijn vriendjes daar achter de regenboog.