Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjukke schreef:Heb je misschien een foto van de mama (en van de papa).
Een Brits korthaar zonder papieren van 175 is niet duur, eerder een goede prijs inderdaad voor een kruizing Brit/Europese korthaar. Of misschien is de moeder wel een kruizing Brit/EK (zoals je haar beschrijfd zou t kunnen).
Mijn Brits korthaar Mucho is ook stamboomloos, omdat het een kitten is uit het tweede nest van ouders met stamboom. Voor Mucho is geen stamboom aangevraagd. (Fokkers mogen maar maximaal 1 nest kittens per jaar verkopen met stamboom, dit o.a. om een overschot van kittens te voorkomen. Kittens met stamboom zijn immers veel duurder dan kittens zonder, wat de eigenaar dan als een soort inkomstenbron kan gebruiken. Dit is verboden).
Toch betaalde ik voor mijn brit zonder stamboom 400 euro. Zijn zusje met stamboom (uit voorgaande nest) kostte 750 euro.
Kopen bij broodfokkers.. nooit doen! Zolang als hier nog steeds kittens (en puppy's e.d.) vanaf genomen worden blijven deze broodfokkers bestaan!
tienus63 schreef:Enten voor dat ze op z'n minst 9 weken zijn kan gewoonweg NIET!!!!
Je kunt ze hooguit ontvlooien, het ontwormen komt ook pas later.
Normaliter ontworm je moeders voordat ze gedekt wordt en /of tijdens de dracht.