Mijn katje red het niet meer..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Re: Mijn katje red het niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 13:15

ah wat naar
heel veel stertke ;( :(:)

ik herken je verhaal. Onze kater max deed ook zo naar, net of ie een hersenbloeding had, maar hij bleek het ook aan zijn nieren te hebben, hij had maar 1 en die was niet eens goed volgroeid ;(

heel veel sterkte, ti's een mooi beestje :(:)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:00

Ontzettend dapper om deze beslissing te nemen, maar het is de enige goede!!!
Geef hem nog maar veel knuffels, heel, heel veel sterkte ermee.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:27

Och wat vreselijk dat hij toch niet zelf meer kan gaan, het arme ding.
Een wijs en dapper besluit, heel veel sterkte straks en nogmaals voor de komende tijd. :(:)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 22:33

Kay is er niet meer |(
De dierenarts was er iets na 5 uur en om half 6 is ons lieve mannetje heengegaan..
het was heel verdrietig maar ik weet zeker dat we er goed aan hebben gedaan.
rust zacht lief ventje

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:36

Dit verhaal herken ik mijn vriendin had een kat met hetzelfde wat jij beschrijft en ook door de nieren.
Deze poes heeft lang aan een infuus gelegen, mocht op een gegeven moment weer eens mee naar huis, maar was vanaf toen een echt zieke poes.
Twee weken geleden was die er zo slecht aan toe dat ze hem alsnog in hebben moeten laten slapen.
Bij hun poes is het ook begonnen met omkiepen en hoofd niet meer omhoog krijgen enz.

Ik hoop voor jullie dat het beter uitpakt.

Succes.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:36

Heel veel sterkte. :(:)
Jammer genoeg weet ik maar al te goed hoe jij je nu voelt..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:37

mistery schreef:
Kay is er niet meer |(
De dierenarts was er iets na 5 uur en om half 6 is ons lieve mannetje heengegaan..
rust zacht lief ventje

Ik lees dit nu pas.
wat erg zeg.
Veel sterkte!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:38

mistery schreef:
Kay is er niet meer |(
rust zacht lief ventje

Sterkte.

Mijn kat is vanmiddag ook overleden en het doet pijn, véél pijn...

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:39

Quellian schreef:
mistery schreef:
Kay is er niet meer |(
rust zacht lief ventje

Sterkte.

Jij ook veel sterkte quellian

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:39

nou heel heel erg veel sterkte!!
altijd heel erg vervelend als je zoon dier moet missen!

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:40

(Nogmaals een berichtje)
Je hebt een goede keuze gemaakt ! Y;(
Nog veel sterkte ermee !

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:41

sterkte :(:)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 22:52

Quellian schreef:
Sterkte.

he getsie! jij ook heel veel sterkte!

en de rest bedankt voor de reacties! Heb het besef nog niet eens dat hij er niet meer is. Het doet pijn en het is zo verdrietig maar hij ligt hier nu nog steeds zo mooi te zijn. Ik kan gewoon niet geloven dat hij er zo opeens niet meer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:53

heel veel sterkte en misschien een rare vraag: had je kat geen suikerziekte?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:55

Ah, gossie wat een lieve mooie poezebeestje, ik snap je, het is heel moeilijk, sterkte ermee.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 22:59

breezy302 schreef:
heel veel sterkte en misschien een rare vraag: had je kat geen suikerziekte?

Is geen rare vraag hoor! De dierenarts zat er ook aan te denken toen we daar zaterdag waren. Maar uit het bloedonderzoek bleek van niet, maar dat hij dus nierfalen had.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:59

Dit is zo vreselijk herkenbaar, dat ik er even stil van word.

Bij ons persje is het net zo gegaan, alleen dat hij in het begin alleen wat afviel, weer bijkwam, weer iets afviel.. Op een gegeven moment zijn we naar de dierenarts gegaan en idd ook bloed laten afnemen en we kregen het zelfde resultaat, nierwaardes die ver boven de 50 lagen. We hebben er toen voor gekozen om hem meen aar huis te nemen, want ondanks dat hij zo dun was, was hij nog erg fit. Hij heeft toen nog zes maanden een luizeleventje geleid, en is in het bijzijn van mijn ouders in mijn armen gestorven, thuis in zijn vertrouwde omgeving. Hij zou drie weken later 17 zijn geworden.

Ik ken het verdriet dat je doormaakt, en wens je heel veel sterkte... Zoiets is absoluut niet makkelijk. Mijn verhaal is ondertussen negen maanden geleden, maar het verdriet is als gisteren.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 12:30

aktionlover schreef:
Dit is zo vreselijk herkenbaar, dat ik er even stil van word.

Bij ons persje is het net zo gegaan, alleen dat hij in het begin alleen wat afviel, weer bijkwam, weer iets afviel.. Op een gegeven moment zijn we naar de dierenarts gegaan en idd ook bloed laten afnemen en we kregen het zelfde resultaat, nierwaardes die ver boven de 50 lagen. We hebben er toen voor gekozen om hem meen aar huis te nemen, want ondanks dat hij zo dun was, was hij nog erg fit. Hij heeft toen nog zes maanden een luizeleventje geleid, en is in het bijzijn van mijn ouders in mijn armen gestorven, thuis in zijn vertrouwde omgeving. Hij zou drie weken later 17 zijn geworden.

Ik ken het verdriet dat je doormaakt, en wens je heel veel sterkte... Zoiets is absoluut niet makkelijk. Mijn verhaal is ondertussen negen maanden geleden, maar het verdriet is als gisteren.

Wel mooi dat jullie persje nog 6 maanden een lekker luizeleventje heeft gehad en zo rustig is heengegaan. En 16 is voor een pers absoluut een mooie leeftijd!
Onze pers was dus absoluut niet fit. Hij liep, hoewel je het eigenlijk niet echt lopen kunt noemen, alleen puur op instinct naar de kattenbak, water/voerbak.. maar eten of drinken of plassen of wat dan ook deed hij dan niet. Hij wist dat hij het moest doen maar hij kon het gewoon niet meer. Zo sneu..

Ik kom net thuis van werk en mijn moeder is er nog niet weer dus ze zijn nog op het crematorium. Gister kon ik hem nog zien en aaien, maar nu is hij toch echt weg..

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:53

Op het laatst was dat ook zo, maar die zes maanden had hij nergers last van. Mooi dat jullie hem hebben laten cremeren, dat hebben wij inderdaad ook gedaan. Hou de herrinering in je hart, makkelijker wordt het niet.. maar je leert er een plaats aan te geven ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 12:12

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, maar jullie hebben er goed aan gedaan om hem in te laten slapen. Mijn complimenten daarvoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 01:51

Heel veel sterkte met het verlies van deze mooie kat....Helaas heb ik op een zelfde manier ooit een kat in moeten laten slapen (ook een pers) en ben er weken ellendig van geweest.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 14:34

Nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes :)

Het is nu alweer een week later en nog steeds denk ik dat hij elk moment gewoon weer binnen komt sjokken zoals altijd.
Gister dacht ik zelfs nog dat hij onder mijn bed vandaan kwam kruipen maar het was mijn andere kat :o Heb geloof ik nog nooit zo verbaasd gekeken.
Ook als ik 's ochtends naar beneden ga pas ik altijd op waar ik loop omdat hij altijd op de trap lag of anders wel ergens anders waar je over hem heen struikelde.
Mis het mannetje verschrikkelijk!

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:42

Sterke meis
Ik heb vroeger ook een poes gehad
Maar die moest weg omdat mijn vader allergisch was.
Bij diegene waar ze naar toe ging zorgde heel goed voor haar.
Alleen een paar mensen bij hem in de buurt hadden een hekel aan katten en gooiden voedsel op straat met gif erin.
Dus wij kregen een telefoontje dat Mickey overleden was. Ze was begraven.

Mijn konijntje had een ziekte dat zijn achterpoten verlamden en dat het langzaam naar z'n voorpoten ging en door d'r hele lijf.
Toen moesten we kiezen. Eerst een vitamine spuitje gehad, misschien zou het nog overgaan. Niet aangeslagen. Iets zwaarder spuitje
Sloeg ook niet aan. Toen moesten we kiezen laten lijden en zelf dood laten gaan of een slaapspuitje geven. Gekozen voor het laatste.
Keihard heb ik daar staan te janken. De dierenarts vroeg wil je nog kijken. We hadden afgesproken om dat niet te doen. Het is 4 juli 2008 gebeurt en tot op de dag vandaag heb ik er nog spijt van dat ik niet gebleven was totdat ze sliep. Echt spijt.