heel veel stertke

ik herken je verhaal. Onze kater max deed ook zo naar, net of ie een hersenbloeding had, maar hij bleek het ook aan zijn nieren te hebben, hij had maar 1 en die was niet eens goed volgroeid

heel veel sterkte, ti's een mooi beestje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:mistery schreef:Kay is er niet meer![]()
De dierenarts was er iets na 5 uur en om half 6 is ons lieve mannetje heengegaan..
het was heel verdrietig maar ik weet zeker dat we er goed aan hebben gedaan.
rust zacht lief ventje
Sterkte.
Mijn kat is vanmiddag ook overleden en het doet pijn, véél pijn...
Quellian schreef:Sterkte.
Mijn kat is vanmiddag ook overleden en het doet pijn, véél pijn...
aktionlover schreef:Dit is zo vreselijk herkenbaar, dat ik er even stil van word.
Bij ons persje is het net zo gegaan, alleen dat hij in het begin alleen wat afviel, weer bijkwam, weer iets afviel.. Op een gegeven moment zijn we naar de dierenarts gegaan en idd ook bloed laten afnemen en we kregen het zelfde resultaat, nierwaardes die ver boven de 50 lagen. We hebben er toen voor gekozen om hem meen aar huis te nemen, want ondanks dat hij zo dun was, was hij nog erg fit. Hij heeft toen nog zes maanden een luizeleventje geleid, en is in het bijzijn van mijn ouders in mijn armen gestorven, thuis in zijn vertrouwde omgeving. Hij zou drie weken later 17 zijn geworden.
Ik ken het verdriet dat je doormaakt, en wens je heel veel sterkte... Zoiets is absoluut niet makkelijk. Mijn verhaal is ondertussen negen maanden geleden, maar het verdriet is als gisteren.