XoNo schreef:Geef je hond Osteocure!
Wat is dat??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lisa_pluisje schreef:Arthrose gaat niet weg van voer, laat je niks wijsmaken.
Geef de hond een pijnstiller en zorg dat ze warm ligt.
Al die dure hondenvoeders zijn allemaal flessentrekkerij.
luffie schreef:XoNo schreef:Geef je hond Osteocure!
Wat is dat??
XoNo schreef:Homeopatisch goedje, maar ik heb er al meerdere paarden én honden enorm van op zien knappen! Baat het niet dan schaadt het niet, gewoon proberen. Mijn moeder heeft een York met gewrichtsproblemen, maar die staat gewoon op Carnibest vers vlees en osteocure en loopt weer als een trein!
Laika schreef:XoNo schreef:Homeopatisch goedje, maar ik heb er al meerdere paarden én honden enorm van op zien knappen! Baat het niet dan schaadt het niet, gewoon proberen. Mijn moeder heeft een York met gewrichtsproblemen, maar die staat gewoon op Carnibest vers vlees en osteocure en loopt weer als een trein!
En hier is moeder dan![]()
Ik heb een yorkshire terrier van bijna 14 jaar oud, die inmiddels minstens 4 jaar artrose heeft aan haar achterknietjes. Ik geef haar nu al 2 jaar Osteocure van VSM en sinds kort ben ik over gegaan naar vers vlees. Tevens geef ik haar voor haar spiertjes Soulmatecare. Het lijkt erop dat mijn york nu met de dag jonger wordt. http://www.soulmatecare.nl en voor de osteocure kan je kijken bij de paardendrogist. Het gebruik van de osteocure merk je al binnen enkele dagen, dus je hoeft niet weken, maanden te wachten op resultaat.
Raggel schreef:Kijk eens naar de ingredienten van het voer: datgene wat als eerste genoemd wordt zit er als meeste in!!!!
Bij de meeste merken is dat granen(in het gunstiste geval rijst) daarna nog allerhande bijproducten maar een zéér gering % vlees.
In feite betaalt de consument heel veel voor laagwaardige voeding.Bovendien wordt alles zo hoog verhit dat alle vitamines er uit gaan, later worden ze als chemische vitamines er weer toegevoegd!!
Maar enkele merken hebben als hoofdingredient vlees en daarbij hoort Hill's NIET!![]()
Ik heb kennissen die in de diervoederindustrie werken dus ik weet echt wel waar ik over praat.
Maar als je je eigen onzin wil geloven doe dat vooral..........
Sting schreef:Waarom zouden alle DA-en Hill's verkopen Raggel? Juist: omdat het goed voer is waar écht wel uitgebreid onderzoek naar gedaan is.
XoNo schreef:Oprtalj: wat een walgelijke beschuldiging! Dus jij zegt dus eigenlijk dat ik een slechte dierenarts heb, die mijn hond opzettelijk kwaad wil doen, zodat hij er meer geld aan kan verdienen?
Ja, mijn DA verkoopt ook Hills, maar ik vind het werkelijk te laag om te zeggen dat DA's die het verkopen dit puur en alleen doen omdat het slecht is voor je hond en bij hen inkomsten genereert.
XoNo schreef:Dat kun jij makkelijk zeggen, plaats die mailing maar eens hier dan
Dierenarts word je om dieren te helpen, niet om je klanten voor te liegen en zo voor brood op de plank te zorgen. Er zal vast hier en daar een rotte appel zijn die er puur voor het geld in zit, maar om alle artsen over 1 kam te scheren vind ik beneden alle peil.