Damn, ik moet 't even kwijt hoor...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:29

ooh, meis.. Heb lopen janken van je verhaal.. :n Het is niet jou schuld echt NIET dat mag je niet doen! Je maakt jezelf daar aan kapot. Het was een ongeluk, en daar kan jij helemaal niks aan doen! je hebt van de kat gehouden en dat zal je blijven doen, vergeet dat niet! Hij blijft in je hart! Hij zal nooit helemaal weg zijn!
Hééééél veel sterkte, en nogmaals NIET jezelf de schuld geven echt niet doen!
Groetjes..

Karina_1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:41

TJezus wat een verhaal zeg...
Vreselijk om je kleine ukkepukkie zo te zien MAAR als ik t goed begrijp is ie wel heel snel dood gegaan.
Misschien kleine troost , hij heeft niet lang pijn gehad EN JIJ KAN/KON ER NIKS AAN DOEN !!!!

Heel veel sterkte met dit verlies.
Ik heb zelf ook een kleine ukkepuk verloren afgelopen september.
Mocht je behoefte hebben, PBen mag altijd...

Y;( Karina

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:42

Kind, wat een rottig iets om mee te maken.

En inderdaad, wat iedereen hier al zegt, geef jezelf er niet de schuld van. Zulke dingen kunnen altijd gebeuren tussen dieren onderling.
Voor hetzelfde geld was er iets anders gebeurd waar je hond door geïrriteerd was geraakt en een hap had uitgedeeld om de ander op zijn plaats te zetten.

Ik wens je heel veel kracht toe de komende tijd. Het kost een hoop energie om zoiets een plekje te geven.

Nerwen

Re: Damn, ik moet 't even kwijt hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:49

Och meis wat een verhaal!

Wat een pech!! Toch moet je niet vergeten dat het NIET jouw schuld is! Zulke dingen, hoe verschrikkelijk naar ook, kunnen gebeuren. Je kan niet alles voor zijn. Het klinkt misschien wat cru en hard, maar sh*t happens.

Hier kon je echt niks aan doen. Echt niet.

Heel, heel veel sterkte :(:) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:56

Ach meis wat vreselijk rot... echt heel akelig. Maar lieve Suus, echt, voel je niet zo schuldig meid. Jij kon ook niet voorspellen dat door zoiets kleins, zoiets naars zou gebeuren.. het is gewoon allemaal compleet verkeerd samengevallen, daar heb jij geen schuld aan, echt niet! Dat soort dingen kunnen gewoon gebeuren, hoe l*llig het ook klinkt, maar daar kan jij niets aan doen. Indirect kan je jezelf altijd wel ergens de schuld van geven.. maar dat moet je niet doen, het is gewoon niet terecht/eerlijk tegenover jezelf. Soms gebeuren er klotedingen..
Heel erg veel sterkte :(:)

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:59

Jeeetje wat akkelig zeg dit... Maar je moet jezelf niet de schuld geven, het is een ongeluk geweest. Je moet jezelf rustig houden en volhouden...

Je kunt nog een keertje in het doosje kijken om afscheid te nemen, misschien je excuses aanbieden omdat dit jou zou kunnen helpen. Maar vervolgens niet de schuld aan jezelf geven daar bereik je niets mee...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:04

Jeetje wat een vreselijk ongeluk zeg! Wat moet jij je enorm machteloos hebben gevoeld. Hier had je helemaal niets aan kunnen doen, achteraf gepraat heeft in dit geval absoluut geen zin dus neem jezelf alsjeblieft niet kwalijk.
Overigens mijn complimenten met hoe jij met je hond bent omgegaan. Die lieve schat heeft dit natuurlijk ook niet met opzet gedaan maar veel mensen hadden wrok naar de hond toe gevoeld, daar ben ik zeker van.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:12

Jeetje meid wat een naar en vreselijk ongeluk is er gebeurd.

Zoals mijn voorgangers ook al zeiden, verwijt jezelf niks, het is een ongeluk en zulke dingen gebeuren soms.

Sterkte met het verlies :(:) !

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:25

hey meid.
Begrijpelijk dat je zo overstuur bent. Dat is ook niet niets wat er voor je ogen gebeurd is. En dan niet in kunnen grijpen, niets kunnen doen terwijl je zoveel wilt doen.
Dat is heel erg frustrerend!!
Nee, verwijt jezelf niets. Dit is echt domme domme domme pech. In een fractie van een seconde.
Dit heeft veel tijd nodig om het te kunnen verwerken, en ik wens je heel veel sterkte!!

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 16:47

Meid toch :( Wat een rotverhaal!
Je moet je nergens voor schamen, als je naar je paard wil, gewoon gaan!
Als jij daar je troost kan vinden gewoon doen! Doe ik ook altijd en ik denk nog wel meerdere mensen met mij.

Heel veel sterkte! :(:)

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 16:56

Wat een rotverhaal! Gewoon lekker toch naar je paard gaan hoor..

Heel veel sterkte!

Natasja22_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:15

Jeetje! wat een vreselijk verhaal!

Net als wat de anderen zeggen! je moet jezelf niks verwijten hoor!!

Sterkte!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:28

Jeetje wat verschrikkelijk voor je zeg ...

probeer het jezelf niet te verwijten het was een dom stom ongeluk.........

heel veel sterkte

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 17:30

Bedankt voor de lieve berichtjes :)

Hier is 't gelukkig al wat rustiger, m'n moeder kwam thuis voordat m'n zusje thuis was dus ik hoefde 't haar niet te vertellen. Daarna heeft 't ff geduurd voordat 't weer rustig is, damn, zij kan zo hartverscheurend huilen. ;( Ze was eerst wel boos op Beau maar ik heb 't geprobeerd uit te leggen, met 't uitlaten heb ik nog ff een balletje gegooid met 'm. M'n vader is ondertussen ook thuis en 't lijkt hier haast alsof er nooit iets is gebeurd, alsof hij er nooit is geweest eigenlijk, want hij loopt hier niet meer rond.

Ik heb vanochtend niks gegeten, vanmiddag een poging gedaan tot, 2 stuks fruit naar binnen gekregen maar die kwamen er weer uit. :o Ook nog even een uurtje geslapen geloof ik, en nu probeer ik wat te eten. Al met al is 't hier -gelukkig- weer wat rustiger, maar 't voelt zo enorm raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:34

wow, wat een verhaal arme kleine bol wol.

veel sterkte voor jou

mag hij rusten in vrede

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:37

oww wat afschuwelijk,ik had zijn verhaal gevolgd op het rottweilerforum,zo'n mooi en gewenst katje...

je kon er echt niets aan doen,dit soort dingen gebeuren in een flits in een seconde...

heel veel sterkte met het verlies van die kleine stoere rammstein... :(:)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:03

Wat ik als aller 1e wil zeggen is:
Het is apsoluut niet maar dan ook apsoluut níét jou schuld!!!!!!
Je kon hier niets aan doen, bedenken hoe je het misschien had kunnen voorkomen maakt jezelf gek! Heb je niets aan, je hebt er niets aan om iets te willen wat toch niet kan. Het is gebeurd, het verleden kun je nu eenmaal niet veranderen hoe graag je ook wil. Dit klinkt misschien heel hard, het is alleen wel hoe het nu eenmaal is. Een manier vinden hoe je ermee om gaat kan wel, maar het verleden veranderen is onmogelijk.
Ga jezelf dus asjeblieft geen schuldgevoel aanpraten, het is apsoluut niet jou schuld!!

In ieder geval wil ik je erg veel sterkte wensen en hoop ik dat je dit een plekje kunt geven.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:04

Och meisje toch, Aut :(:)

Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd. Maar écht, écht het was niet jouw schuld. Jij kon er niets aan doen, haal dat alstjeblieft uit je hoofd meid. :(:)

Heel veel sterkte met dit verlies he.
Als je iets kwijt wilt, je weet mij ook te vinden he?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:24

Heel veel sterkte meis!
De gemis kan lang duren maar na verloop van tijd kun je weer de fijne momenten herinneren van jullie samen.
Heel veel sterkte gewenst en als je moet huilen, huil.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:32

Wat vreselijk! heel veel sterkte! Ik hoop dat je het beeld snel mag vergeten.
En natuurlijk is het jouw schult niet! jij hebt het katje niet gebeten ;(

Heeel veel sterkte met dit vreselijke verlies

ZilfstarJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:46

:(:) :(:) :(:) ;(

Woorden schieten me even te kort...

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:47

Wat een akelig verhaal! :(:) Snap dat je je helemaal dood geschrokken bent. :(:)
Het is vrij normaal om vanallerhande dingen te bedenken die jij had kunnen doen om het te voorkomen, maar het is nu eenmaal zo, je kunt jezelf niet de schuld geven.

Ik wens je heel veel sterkte, en je hoeft jezelf niet groot te houden he! Huilen mag, een plaatsje geven komt vanzelf.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:52

Jeetje meid, wat een verhaal. Ik kan niks anders doen dat je sterkte te wensen, en verwijt jezelf niet te veel. :(:)

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:26

Het is niet jou schuld! Wat had jij hier aan kunnen doen. Als het jou schuld was, dan was het ook de schuld van de schoonmaakster, die niet even het speeltje had zien liggen en weg had kunnen leggen. En van je moeder die op het werk zat, die dus niet die hond naar de mand kon sturen... Als het jou schuld was dan was het die van iedereen!
Ik wens je echt heel veel sterkte nog. :(:)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:38

Aaah nee Suus ;(
Bah wat een verschrikkelijk iets :(:) Meis het is echt niet jou schuld, dit was gewoon een stom ongeluk.... :n