Lijkt precies op mijn oude rat , die was ook dol op zwemmen. Hij liep in de zomer elke dag bij ons in de tuin , op een dag schrok ik me rot want ik zag hem in de vijver liggen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
russel schreef:Ow bloody hell wat vind ik dit vies. We hebben vanmiddag een dode bruine rat uit de stal weggehaald. en dat vond ik zo ontzettend smerig....
Sorry hoor, maar een konijn vind ik schattig, maar een rat...
russel schreef:Nee, maar ik ben best bang voor de ratten die we hier hebben, wij zitten aan het water. En ik weet niet waar die rat aan is gestorven, hij lag dus naast de ton met hooi die ik klaar had staan om te voeren. Dan ga ik denken die is zo geschrokken van mij dat hij een hartaanval heeft gekregen, wat als ik die ton had opgepakt om in de stal te gaan zetten??? Brrr, moet er niet aan denken.
RedPassion schreef:Klopt IndianLady, wat het precies is weet ik niet maar rubberachtig spul vinden ze waanzinnig aantrekkelijk. Ik heb ook een aantal sweaters met ritsen waar rubber omheen zit en dat wordt ook altijd aangeknaagd.
Oh ja, en ik had zo'n kleine Nijntje die je bij de Bruna krijgt aan mijn telefoon hangen, ook rubberachtig. Even niet opgelet en toen was Nijntje grotendeels verdwenen.
desty schreef:maar mogen ze wel rubber hebben dan?? (op eten)