Laat ik voorop stellen dat ik het heel erg voor je vind en hoop dat je katertje snel weer terug is. Ik zou iig beginnen met aanbellen bij buren (misschien is hij opgesloten in een schuurtje) en de anderen die in je blok wonen. En daarna papiertjes ophangen. Ik begrijp dat hij wel al gechipt is? Dat is dan in elk geval wat!
Ik zal verder niet herhalen wat hier al gezegd is, maar hier wil ik nog wel ff op reageren
joyce2 schreef:En als katten eigenaars weten jullie ook wel, dat als een kat zn zinnen op buiten heeft gezet, je hem dan met geen mogelijkheid meer binnen houd.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Onze katten mogen naar buiten, als wij thuis zijn, en als het weer het toelaat om de ramen open te zetten (we hebben geen kattenluik, ze gaan gewoon via het raam naar binnen en naar buiten). Het gebeurt dus regelmatig dat ze een week niet naar buiten mogen, en in zo'n week gebeurt het regelmatig dat ze mauwend voor het raam zitten. Nou dan komen ze er gewoon niet uit, punt. Katten die vragen worden overgeslagen, klaar. En geloof me, onze katten zeuren zelden, niet om eten, niet om op de slaapkamer te komen, en niet om naar buiten te gaan. En als de grote dan weer per se naar buiten moet en het is lekker weer wachten we gewoon net zo lang tot dat ie klaar is met zeuren om hem naar buiten te laten. Als ik dan naar buiten moet zorg ik er gewoon voor dat ie niet naar buiten kan. Ik begrijp echt niet wat daar zo moeilijk aan is.
maar goed, los hiervan wens ik je heel veel sterkte, en hoop ik dat ie snel terug is en daarna snel naar de da wordt gebracht om z'n ballen eraf te laten halen