Weet iemand hoe dat werkt met de amivedi? Ik heb nu twee contactpunten gebeld en een voice mail ingesproken, maar ik heb daar niks op terug gehoord. Reageren ze daar nog op normaal?
irmalouise
Geplaatst: 17-01-09 12:21
Wat een schatje. Die moet toch gemist worden. Hoop dat de eigenaar snel gevonden word.
En ik ben zelf niet zo te spreken over amivedi want ik heb ze ook ooit gebeld over een aanloopkat. En ze zeiden dat ze zouden komen. Nou ze moeten nu nog komen is wel zeker 10 jaar geleden. Gelukkig wilde de overburen hem wel hebben, beestje zat onder de teken had een abces. Heeft gelukkig een goed leven gehad is vorig jaar overleden. Hoop dat je snel terug gebeld word.
Hij is best mager. Het zou natuurlijk kunnen zijn omdat ie oud is, maar misschien loopt ie al een tijdje rond.
Pop
Geplaatst: 17-01-09 12:28
Wat een leuk beestje, hopelijk dat zijn eigenaren naar hem op zoek zijn. Misschien is hij ook wel gedumpt. Je weet maar nooit.. Top dat je hem hebt opgevangen , met dit weer vind ik ook niet dat je ze buiten kunt houden. Maar als hij vriendelijk is, kent hij ook wel mensen... mm altijd lastig.
ja, het is echt een lieve hond. Hij kan ook zitten op commando. Volgens mij ziet ie alleen niet zo goed meer
Pop
Geplaatst: 17-01-09 12:34
Misschien hebben ze hem daarom wel gedumpt.. kreeg hij ouderdomskwaaltjes, en was hij overbodig. Of hij kon zn huisje niet goed meer zien Iemand zal hem toch wel missen??
Het is echt mooi dier, aandoenlijk koppie heeft hij. Ik hoop dat je zijn baasje snel vindt, maar als het een erfhond is die gedumpt is, vrees ik zomaar dat je er een hond bij hebt.
Karolien_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-09 12:42
Nou ja, gedumpt. Misschien te ver van het erf gelopen en in de war geraakt. Wie zal het zeggen.
Oude hondjes zijn altijd zo aandoenlijk. Ik krijg dan echt zo'n beschermingsaandrang
Rayatje
Geplaatst: 17-01-09 12:44
Wat een schatje zeg ! Dat koppie Hoop dat hij snel weer naar huis kan.
Wat gebeurd er eigenlijk als de eigenaar zich niet meld ?
Doen zij dan ook Amivedi voor Eindhoven? Ik dacht dat dat apart werd gehouden?
Karolien_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-09 13:39
Ik heb nog wat extra foto's gemaakt. Ik kreeg een PB dat het misschien ook een windhond kruising kon zijn. Ik kan me dat wel voorstellen met de eerdere foto's. Op de toegevoegde foto's kun je zijn hele lijf beter zien. Ik denk toch wel dat het een herder is, maar ik kan alleen niet goed uitmaken wat voor een. Toch een soort kruising denk ik.
Je kunt ook nog de plaatselijke dierenasiels bellen en de dierenartsen in de regio. En ik zou als ik jou was zeker de politie bellen. En misschien een berichtje op Marktplaats bij gevonden/vermist en op hondenforums. Door een melding bij de politie en iemand die reageerde op een advertentie op MP hebben wij uiteindelijk onze hond (60 km verderop) terug gevonden! Zie hier het verhaal: [BB] VERMIST! Hond ontsnapt omg. Hoenderlo/Veluwe
Veel succes ermee! Ik hoop dat je de eigenaar snel vindt.
Lijkt op een hollandse herder, hij is wel wat mager dus dat vertekend. Goed dat je hem opvangt.
Marigold
Geplaatst: 17-01-09 13:57
ik zou gewoon (ook) bij de supermarkt etc een briefje ophangen, en in je omgeving tegen wat mensen zeggen dat je zo'n hond hebt gevonden, hier en daar wat briefjes ophangen, etc. vaak loopt het dan wel, ons kent ons. althans, ik neem aan dat je landelijk woont omdat je stallen bij huis hebt.
Er komen als het goed is nu ook foto's van hem op de site van amivedi. Ik heb net de contactpersoon voor Eindhoven gesproken.
Marei
Geplaatst: 17-01-09 14:08
Hij doet me op het eerste zicht aan een mechelse herder denken,alleen de oren horen dan meer rechtop te staan.Hij ziet er ook erg mager uit. Het zou wel tof zijn als je hem houd mocht er geen eigenaar aanmelden want op de foto's te zien vind hij de andere honden wel gezellig