Hond wil niet eten..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jecco_ellen

Re: Hond wil niet eten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 14:38

misschien klein hondje erbij nemen, wordt ze misschien hebberig van, haha. Nee hoor grapje, maar raar dat ze niet verder onderzocht wordt, als ze overgeeft, dan zit er toch iets niet helemaal lekker bij haar?
Misschien last van de griep epidimie van de mens en die overgenomen?
Alle kindjes bij mijn dochtertje op school zijn ook niet lekker en aan het spugen.

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 11:07

We hebben thuis nog 2 hondjes, haha.. :P Helpt niks, het maakt haar niks uit als ze haar eten opeten.. Is ook altijd al zo.

De andere 2 hondjes zijn nu ook ziek, niet eten, overgeven.. Misschien inderdaad een griepje.. ;)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 13:45

nowornever schreef:
Goed om te horen mijn hond houd het vaak twee weken vol niet te eten. Maar ze eet nu brokken met slagroom en dat gaat tot nu toe erg goed.

Dat is toch niet gezond, hoe verzin je het :+

TS, klinkt als een kieskeurige hond die daarnaast gewoon een virusje te pakken had. Wellicht kun je rauw eens proberen, in plaats van brokken (je mag dit KVV geven in plaats van brokken, continue of bijvoorbeeld 1 of meer dagen per week). Rodi, Smuldier, Carnibest e.d. kun je gewoon in de supermarkt en dierenwinkel kopen, is veel gezonder en biedt wat meer afwisseling voor je hond.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:08

Zeg het nog maar een keer. Een slecht eten hond komt 99% door een medisch probleem.

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 18:27

Wilawander; Ik geef je groot gelijk. De oorzaak bij mijn hond is dan waarschijnlijk schijndracht, maar het had ook een heleboel andere dingen kunnen zijn.. ;)

Ze eet in ieder geval weer, al is het absoluut geen hond wat over haar eten waakt. Ze eet een paar brokjes, speelt even, en eet weer verder. Als er ondertussen een andere hond bij dr brokken komt maakt haar dat niet uit. Maar ze eet, en ik zorg er wel voor dat ze ook de enige is die uit die bak eet.. ;)