aanschaf + kosten jack russel pup

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:19

Citaat:
*halsbandje + riem: ong 15 euro
*brokken per week/ maand? :?
*mandje/Dekentje : 10/15 euro
*rijsmandje : heb ik al
*speeltje tennisballetje of zo : heb ik al
*DA kosten per jaar: ??
*jasje voor als het echt koud is in de winter!:dat kan ik dan wel aanschaffen!
*hondenbelasting : ??

Als eerste: iedereen in de familie moet het er mee eens zijn dat er een hond komt.
Pas als iedereen er voor wilt gaan, dan pas ga je gezamelijk kijken naar wat voor een hond.

Antwoord op je vraag:
* ik denk dat je meer kwijt bent, maar goed je kan het zo goedkoop maken als je zelf wilt. Ik vind een goed halsbandje/tuigje zeker belangrijk ( denk aan uitschieten van het hoofdje ). Flexi kost hier trouwens bijna €20,-
* ik heb geen idee wat wij betalen aan eten, het wordt gewoon gekocht. Wij geven RC daar doe je 2 weken mee ??? Dan nog de botjes, koekjes, kluiven etc. €40 a €50 euro per maand ?
* speeltjes zijn niet de kosten ( vind ik zelf ) maar wij hebben ook geen sloper. Maar goed je moet het wel aanschaffen. Kijk maar eens rond in de speciaalzaak dan zie je hoe duur die zijn.
* mandje, daar zit je te laag. Vanaf 20 euro, en wij hebben dan ook nog 3 mandjes voor de hond alleen in huis.
* Jasje is niet nodig. Een gezonde hond red het makkelijk zonder !
* entingen, wormen, vlooie etc zijn al genoemd. Consult kost bij ons €24,- en dan loop je alleen die kamer binnen. DA zijn duur, dus misschien is een verzekering handig. Proteq is een goede maar je moet wel 19% zelf betalen en entingen, vlooienmiddel, wormenkuren etc zitten daar niet bij! Goed lezen voordat je besluit zo iets af te sluiten zodat je weet wat je kan declareren.
* Geen idee wat we betalen, €50/€60 euro ?

tutje_D

Re: aanschaf + kosten jack russel pup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 19:29

heey allemaal bedankt voor de reacties.
maar mijn ouders willen het voorlopig toch liever niet.
maar toch bedankt voor alle informatie en dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor het even te melden!

Groetjes