Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klijntjuh schreef:Nee precies, en chihuahua fokkers hebben er op dit moment het meest last van! alles onder de 5 kilo word chihuahua genoemd!!
Biebabeloeba schreef:sorry, maar dit is toch ect gewoon een kruising hoor...
waar hebben jullie haar vandaan? kunnen ze daar niet meer info over de ouders geven?
En, idd, het is niet omdat ze enkele raskenmerken heeft dat ze ineens een "echte" is.
Mijn hond lijkt ook enorm ôp een Tibetaanse Terrier (zijn papa of mama) maar het blijft een kruising omdat hij ook deels poedel is, ook al zou je dit niet zeggen, want is echt 2 druppels water een TT.
baroen schreef:Klijntjuh schreef:Nee precies, en chihuahua fokkers hebben er op dit moment het meest last van! alles onder de 5 kilo word chihuahua genoemd!!
ja die ws ook , maar wat dacht je van de JR fokkersof het nu bruin, B&T, blauw,. brindle is, maakt niet uit, word allemaal JRT genoemd... erg jammer vind ik.
maar goed we dwalen af, TS je hebt een leuk hondje, maar het is geen rashondje, kenmerken van wat rashondjes, that's all
baroen schreef:ja die ws ook , maar wat dacht je van de JR fokkersof het nu bruin, B&T, blauw,. brindle is, maakt niet uit, word allemaal JRT genoemd... erg jammer vind ik.
maar goed we dwalen af, TS je hebt een leuk hondje, maar het is geen rashondje, kenmerken van wat rashondjes, that's all
anneliesdj schreef:Je bedoelt Jack Russels? Dat is niet eens een officieel ras in NL/Europa.
anneliesdj schreef:Jack Russels zijn niet erkend voor de Raad van Beheer.
anneliesdj schreef:Jack Russels zijn niet erkend voor de Raad van Beheer.
En ik ben heel lang vriendelijk gebleven hoor, ooit raakt iemand geduld een keer op, dat van jou vrij snel blijkbaar.
baroen schreef:anneliesdj schreef:Jack Russels zijn niet erkend voor de Raad van Beheer.
En ik ben heel lang vriendelijk gebleven hoor, ooit raakt iemand geduld een keer op, dat van jou vrij snel blijkbaar.
oh je hebt er nog iets bij geschreven... ik ben ook vriendelijk hoor, maar als iemand zo eigenwijs is? en ook niks aan wil nemen en dan tegen mij zeggen dat ik stront uit mijn ogen moet halen....
baroen schreef:oh je hebt er nog iets bij geschreven... ik ben ook vriendelijk hoor, maar als iemand zo eigenwijs is? en ook niks aan wil nemen en dan tegen mij zeggen dat ik stront uit mijn ogen moet halen....
anneliesdj schreef:Je hebt nog lang geen 20x herhaald dat JR's wel erkend zijn dus kan ik nog even doorgaan voor je tegen mij mag zeggen dat ik stront in mijn ogen heb, ik ben nog niet half zo eigenwijs als jou.
baroen schreef:baroen schreef:oh je hebt er nog iets bij geschreven... ik ben ook vriendelijk hoor, maar als iemand zo eigenwijs is? en ook niks aan wil nemen en dan tegen mij zeggen dat ik stront uit mijn ogen moet halen....anneliesdj schreef:Je hebt nog lang geen 20x herhaald dat JR's wel erkend zijn dus kan ik nog even doorgaan voor je tegen mij mag zeggen dat ik stront in mijn ogen heb, ik ben nog niet half zo eigenwijs als jou.
huh? nou ja, sorry hoor, maar waar slaat dit bericht op?
ik mag hopen dat andere wel kunnen lezen en zien wat jij schrijft en wat ik schrijf..
voor mij is het duidelijk, met jou is geen gesprek te voeren en je ongelijk toegeven kun je ook niet.
slaap lekker voor straks
anneliesdj schreef:Waar het op slaat weet je best, jij begint over een ander topic dus kun je daar ook een opmerking terug over verwachten toch?
Maar als je er nog graag over door wilt gaan dan doe het maar via pb, wil je graag uitleggen hoe eigenwijs ik wel niet ben
baroen schreef:anneliesdj schreef:Waar het op slaat weet je best, jij begint over een ander topic dus kun je daar ook een opmerking terug over verwachten toch?
Maar als je er nog graag over door wilt gaan dan doe het maar via pb, wil je graag uitleggen hoe eigenwijs ik wel niet ben
nee meid, jij komt ermee dat de JR niet erkend is, ik zeg dat dat wel zo is, dan kom jij nogmaals ermee dat ze niet erkend zijn, waarop ik je idd eigenwijs noem, ik zet er zelfs linken bij, niks via PB, je hebt het gewoon fout, geef dat gewoon toe en is het ook klaar, kan gebeuren hoor, maar daarom zei ik, soms is wat meer info zoeken voordat je iets typt wel handig.
verder ben ik er klaar mee en gaat het verder niet over de erkende JR
reininglover schreef:Aangezien de hond uit Tsjechie komt wil ik denk ik nog niet eens weten waar ze hem vandaan heeft.
Zolang je geen papieren hebt, heb je ook geen ras.
Onze hond is een kruising weimaraner en hoevaak wij de vraag hebben gekregen of we hem niet verkopen en blabla want het was echt een echte weimaraner, is op 1 hand niet te tellen.
MAAR geen papieren is geen ras en dus een bastaard
x_Sannee schreef:Oh oh wat een discussie![]()
Ik weet zolang het geen papier heeft is het geen 'echte'
Maar ik heb met een RT fokker uit USA gemaild:
Hello Sanne,
Your girl is very beautiful. She is definetly a Russian Toy, no doubt! As far as I can see from the pictures she has a good shape and has no any fault in coat collor. Would be good to see how she stands. You can try it yourself. Her body suppose to look like a square according to legs lengh and back. Although, if she is not a perfect square, she is still a pure Russian Toy.
P.S. One year ago "Russian Toy-Terrier" was officially renamed by Russian Kennology Federation into "Russian Toy". Without word "terrier". They explaned it that terriers are bigger breeds than our Russian Toys. They are different class
Kindly
Angel's Toy Kennel
http://www.angelstoykennel.com
Owner: Angelica Cain
Dus zij zal wel weten hoe een RT eruit ziet en hoe niet.