Gave hond, die hoort ook echt in de sneeuw! Ik wil ook heel graag een husky, maar aangezien mijn man en ik allebei full time werken is dat gewoon niet handig met zo'n hond. Die moeten veel naar buiten en rennen!
Wat een ontzettend lief verjaardagscadeautjes voor hem, daar hebben jullie hem vast heel veel plezier mee gedaan. Toegegeven hij ziet er echt super uit voor zijn leeftijd, ik zou hem geen 14 jaar geven.
Hij kijkt ook echt heel blij en trots, zo van kijk mij hier eens in de sneeuw. Die blauwe ogen springen er ook echt uit!
Wat een prachtbeest!! Wij willen ook graag een husky, maar hebben er geen tijd voor. En dat zou niet eerlijk zijn voor t beestje. Wie weet ooooooooooooit later. Maar tot die tijd geniet ik van jou foto's!! En wat ziet ie er nog goed uit voor z'n leeftijd!
Zucht, nu mis ik mijn Borisje zo erg. Is ook 14 geworden (hoop dat die van jou op zn minst 40 wordt voor je;)) en ook tot op het laatst een geweldig beest om te zien!
Wat een prachtige foto's en hond! Hij heeft een bijzondere uitstraling. Zoals hij er nu uitziet, lijkt hij nog wel jaren mee te kunnen, maar 14 jaar is natuurlijk al best oud. Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd is van Husky's? De spieren in zijn achterhand lijken aardig ingevallen, klopt dat? Onze herdershond krijgt dat nu steeds meer bij de achterhand, maar die is nog 'maar' ( ) bijna 8 jaar.