Poes met winterdip?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Re: Poes met winterdip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:02

Bij mijn 2 katten wisselt het, Mollypop is meer binnen nu en Big wisselt het wat af; soms hele dagen binnen slapend en soms best actie in bomen klimmen buiten

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:06

Onze poes slaapt overdags binnen! maar die is dolgelukkig als ze weer naar buiten mag!!! Gister door de sneeuw liggen rollen bollen en achter de pony's aangerent in de sneeuw!! beeest spoort niet! en nu ligt ze of voor de houtkachel of ze ligt in het bed van me zusje! Lachen

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:06

"Wat mot je, dit is mijn huis, niet het jouwe!"
Vooral vrouwtjes hebben heel erg de neiging arrogant te zijn.
Laatst zat Wilhelmina op de rugleuning van de stoel, omdat hij naar de keuken/gang wilde en wij reageerden niet snel genoeg. De stoelen zijn antraciet en hij mag er dus niet op, omdat er dan overal witte haren zitten (hij heeft een aparte stoel). Ik wilde dus mijn (badstof) pantoffels naar zijn hoofd gooien, maar ik gooide de 1e keer mis (kat kijkt naar beneden: 'heuj, die lag er nog niet!'). Ik pak het ding weer op (kat zit nog altijd op de leuning) en mik hem alsnog op de kat.
Gevolg: ik was eng. Wilhelmina gaat onder tafel zitten, ik roep hem voor een aai. Hij komt aanzetten, geeft ondertussen de stoelpoten kopjes/kontjes. 30 centimeter bij mij vandaan bedenkt hij zich opeens weer dat ik eng ben en rent weg. Dit heeft hij drie keer herhaald, voor ik hem maar een keer heb opgepakt Huilen van het lachen

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 18:08

Vind je het gek als je een pantoffel tegen z'n hoofd gooit? Huilen van het lachen Lola is dan echt gewoon de hele dag boos op je. De volgende dag is ze het vergeten Haha!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:38

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:58

MRIIIS schreef:
Vind je het gek als je een pantoffel tegen z'n hoofd gooit? Huilen van het lachen Lola is dan echt gewoon de hele dag boos op je. De volgende dag is ze het vergeten Haha!

Ja die vrouwtjes weer he! Willem was woest als we op vakantie gingen, die keek ons met de rug aan.