Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
calice schreef:weet je wat..
Alle mensen die deze huisvesting "sieluhg" vinden, stort even een eurotje of 20 op een bankrekeningnummer wat we er speciaal voor oprichten, en dan stoppen jullie het "vissenleed"
Mennnn, kan er nou echt niet normaal worden gereageerd.
calice schreef:er zijn genoeg mensen die hun paard wel zoner problemen 24 uur per dag op stal planten.
ik heb vissen wel rotter zien zitten, loop eens een dierenwinkel in en zien wat voor inieminiebakjes ze verkopen, en ga daar dan even lekker zaniken ipv. hier.
Liezel1 schreef:calice schreef:weet je wat..
Alle mensen die deze huisvesting "sieluhg" vinden, stort even een eurotje of 20 op een bankrekeningnummer wat we er speciaal voor oprichten, en dan stoppen jullie het "vissenleed"
Mennnn, kan er nou echt niet normaal worden gereageerd.
Ik vind dit eerlijk gezegd ook een beetje een rare reactie.
Er zit zeker een kern van waarheid in wat de andere posters zeggen. Ik schrok van die eerste visskom eerlijk gezegd.
Een ieder is verantwoordelijk voor het welzijn van zijn/haar dieren, daar hoef je geen donaties van buiten af voor nodig te hebben. Als mijn hond vlooien heeft, ga ik toch ook niet op Bokt vragen of iemand mij €30 kan storten voor een nieuw doosje Frontline?
Cyntje schreef:Laat me raden... een Vision van 80 cm of een klein metertje....
Tellie schreef:
Ik ga ze niet in een vijver gooien waar ze totaal geen beschutting hebben en er na een week uitgevreten worden door vogels... dan kan ik ze net zo goed zelf doodmaken.
Wij hebben het beste met die vissen voor. Hebben een groot aquarium voor ze aangeschaft, maken het regelmatig schoon en krijgen genoeg te eten. Het enige wat ze niet hebben zijn plantjes. Nou, dat overleven ze wel...
Tellie schreef:Sorry hoor, maar 8 jaar geleden was onze financiële situatie heel anders dan nu. In ieder geval, jullie punt is duidelijk. Kan er nu weer gewoon normaal gereageerd worden. Heb geen zin om constant voor boeman te worden uitgemaakt...