Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:Chrissy_ schreef:
Een kat kan geen cavia opeten hoor, hooguit een vogel of een muis
onee?????
echtwelik had hier van de zomer een door mijn katten gemolde eend bij mijn voordeur
en ik heb echt geen grote katten hoor, gewoon huistuinkeuken formaat
KiWiKo schreef:Tuurlijk zijn het vossen geweest, voedsel is schaars nu......... katten hebben thuis voedsel dus die gaan niet zo ver
KiWiKo schreef:Tuurlijk zijn het vossen geweest, voedsel is schaars nu......... katten hebben thuis voedsel dus die gaan niet zo ver
_R_G_ schreef:KiWiKo schreef:Tuurlijk zijn het vossen geweest, voedsel is schaars nu......... katten hebben thuis voedsel dus die gaan niet zo ver
een vos lijkt me niet kunnen.
vossen moorden alles uit en nemen uiteindelijk maar één dier mee, dus zou je 8 dode cavia's + dat konijn moeten vinden in de tuin (of waar ze zaten)
Citaat:daarnaast smaken ze ook niet echt lekker........
breezy302 schreef:ik geloof het verhaal helemaal niet, zeker niet na de opmerking van ts we hebben witte haren gevonden die naar wild ruiken.
Chrissy_ schreef:Misschien kan TS foto's maken van het hok e.d. Geeft misschien meer duidelijkheid, en weten we gelijk of het verhaal waar is
Livanna schreef:breezy302 schreef:ik geloof het verhaal helemaal niet, zeker niet na de opmerking van ts we hebben witte haren gevonden die naar wild ruiken.
Je mag wel even langs komen om te kijken naar de legen hokken en de witte haren!!
En het hokje met het bloed erop!:(