Citaat:
vaak zitten er gewoon bv kwartels of konijn bij mijn bestelling die je zo uit de supermarkt kunt halen, nog in de verpakking. maar dan is de verpakking stuk en mag het niet meer verkocht worden. (of er is iets anders mee gebeurd waardoor het niet meer geschikt is voor menselijke consumptie)
Het meest hilarische vind ik nog altijd onze poelier op de markt, die mocht opeens geen kippennekjes meer verkopen vanwege de regeltjes. Ik vroeg wat hij nu dan met nekjes gedaan word, blijken die opgehaald te worden om te worden verwerkt in hondenvoer. Nou, geef ze mij dan maar liever vers
De kuikentjes, die ik bij een kuikenbroederij haal, daar worden de haantjes dus ook opgehaald. Laatst stond er een vrachtwagen van Smuldier, die verwerkt die kuikentjes dus in de pakjes met kippevlees. Nou, dan heb ik ze toch liever vers (en de kat ook )
Dat maakt een hoop duidelijk, bedankt!
En rosita, ik heb deuren hoor. Alleen ik kan dan na elke voederbeurd flink dwijlen en soppen voordat er weer normaal over die grond gelopen kan worden. Hebben namelijk al eens een keer vis e.d voor de dames gehaald, nou de ene teef liep langs de plek waar de andere teef 2 uur daarvoor(!) haar visje had gegeten en mevrouw werd gelijk aangevallen. Lijkt me hier dus niet werken. Dan kan ik nog zoveel deuren hebben, maar als de andere hond daar dan toevallig doorheen moet, wordt ze alsnog aangevallen. Gaat niet werken.