Wat een mooi dier zeg, flinke witte borst ook, is mooi. En pas maar op met dat oor, straks krijg je tig pb's over hoe dat te verhelpen is en dat je dat toch echt wel moet doen anders is ie lelijk als ie groot is
Ach, dat oor staat inmiddels al weer goed Hier en daar een beetje gemasseerd en hij sprong uiteindelijk vanzelf weer in model Wil wel graag dat ze goed blijven hangen, want ik wil de mogelijkheid om hem te showen nog wel even openhouden Lijkt me wel een keer leuk. Ik heb niets tegen opzij hangende oren, maar op de show zien ze het natuurlijk liever niet
Hm in dat geval ja. Maar toen ik foto's van Baruch plaatste als pup van 6(?) maanden zater er ook een paar van dat soort foto's bij en kreeg ik daarna pb's over hoe te verhelpen en toen ik zei dat dat niet hoefde omdat ik toch niet van plan ben te gaan fokken/showen werd er nog aangedrongen ook.... Blijkbaar mag je een mooie rashond niet gewoon houden als gezelschapshond
Haha, nou, het maakt mij niet uit hoor hoe jouw hond zijn oren draagt, hij ziet er prachtig uit op de foto's met zijn flappers Het is dat we met Dean onze kansen nog eens willen bekijken op een show, anders had het me ook geen moer uitgemaakt. Hij had idd een afwijkend oor, toen 2, maar na een paar keer per dag heeel even masseren is het weer recht gaan staan. Of het nu daadwerkelijk door het masseren komt, of gewoon de groei, who knows
latnahc2
Geplaatst: 19-01-09 22:08
ahwww bij foto 3 wil ik zijn rimpeltjes wel kussen