Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loizy schreef:Jeetje, wat een kinderachtige site zeg.
Dat je bedenkt om zoiets te maken.. Zal vast een nare ervaring hebben met een bull-achtige.
Ook die tekst: Als je van honden houd, houd je niet van vechthonden. Alsof elke dogo argentino of bordeaux dog een 'vecht'hond is.
Mijn zus heeft een PitbullxArgentijnse dog, poeslief en doet geen vlieg kwaad, soms word er een grote boog omheen gelopen, en sommige andere mensen zijn gefacineerd van hem(in spanje).
anneliesdj schreef:'In de wereld van de vechthonden wordt veel gefokt door amateurs en er lopen veel kruisingen rond'.
Dit is natuurlijk gewoon kul want hondengevechten en het houden van vechthonden zijn in NL verboden
zipje71 schreef:quote:Ik denk dat een jackrussel of een Chihuahua sneller bijt dan een grote "vechthond "de gevolgen van een kleintje zijn meestal minder erg dan een grote, en de mensen met kleinere honden behandelen ze vaak als hun "kinderen"en niet als hond.
Dit is dezelfde onzin als dat pitbulls altijd gevaarlijk zijn.
Mijn hond is laatst gebeten door een loslopende rottweiler en wat zegt de baas....dat doet ie anders nooit. Hond kwam de hoek om en greep meteen mijn kruising pincher.En hij moest hem wel kort houden want hij zou er zo weer opduiken. Het zijn dus 9 van de 10 keer de bazen die hun hond niet goed opgevoed hebben en dat heeft niks met groot of klein te maken.