website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:55

Het is hier zelfs zo mn onderbuurjongen heeft twee stafford. Wij hebben een Foxhound.

Die oudste Stafford is ene scheetje en heeft nog nooit ook maar lelijk gekeken naar onze hond. Die van ons vreet die Stafford al op als hij hem alleen al ruikt.

ladyleonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:01

Loizy schreef:
Jeetje, wat een kinderachtige site zeg.
Dat je bedenkt om zoiets te maken.. Zal vast een nare ervaring hebben met een bull-achtige.
Ook die tekst: Als je van honden houd, houd je niet van vechthonden. Alsof elke dogo argentino of bordeaux dog een 'vecht'hond is.
Mijn zus heeft een PitbullxArgentijnse dog, poeslief en doet geen vlieg kwaad, soms word er een grote boog omheen gelopen, en sommige andere mensen zijn gefacineerd van hem(in spanje).

dat heb ik dus ook ik heb een mastif X engelse bull en daar lopen ze ook altijd met een grote boog omheen.
en het is echt een schat zou echt nooit wat doen.
ik heb ook een jack russel en die zou eerder wat doe dan die mastif X engelse bull

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:03

hahaha ze aaien altyd mn teefje en dan zeggen ze wat een leuke hond wat is t voor iets,een boxer?
en dan zeg je nee een stafford en springen ze een meter achteruit terwijl ze daarvoor hele tijd aan het aaien waren ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:04

Ik vind het niet raar dat mensen met een grote boog om die honden lopen, doe ik zelf ook.
Geen goede dingen mee meegemaakt, ik vertrouw ze niet meer.

Mensen zien mijn ambull ook vaak aan voor 'vechthond' zie ze dan huiveren, ik stel ze gewoon gerust
en neem ze ook niets kwalijk, vind het heel sociaal als je dat doet juist.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:09

Ik ben juist meer waakzaam voor de kleine hondjes. De grote honden en zeker de honden die als gevaarlijk bekend staan niet.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:12

Pfuh! ik ken meer gevaarlijke jackrussels dan Pittbullachtige!

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:15

Wat een site, gewoon lachwekkend hoeveel energie iemand erin heeft gestoken.............. reactie plaatsen kan je ook niet, dus wat het nut er van is??
Sneu persoon die erachter zit iig..

Ook een beetje onnodig om in dit topic weer allemaal andere hondenrassen aan te halen, een hond is een hond..klein, groot, bruin, zwart, overal hebben je rotte appels tussen zitten.. is niet aan een ras te wijten..

Laat ik nou net een jack russell en een staff hebben Knipoog
Dus voor ieder wat wils Haha!

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:19

ik heb net die site bekeken met me mond open van verbazing
het zijn niet alleen dat soort honden die bijten en kwaad doen
dat kunnen alle honden zijn die site is zo kinderachtig en zielig

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:21

Wij hebben zelf een Engelse staff, ding doet geen kip kwaad en is heel lief tegen kinderen.
Zelf uit kijken voor honden die je op straat tegen komt vind ik zeker niet overbodig, je weet het nooit.

mamamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:24

Ik heb met verbazing zitten kijken naar die site.
Ik ken simpele kleine hondjes bij wie ik met plezier uit de buurt blijf.
Ik vind dit gewoon niet normaal.
Snap ook niet waarom het niet uit de lucht wordt gehaald.

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:32

wat een kinderachtige uitspraken staan daarop zeg. Mijn Boerboel stond vandaag weer heel appelig te kijken toen hij WEER een aanval van een kleine terier over zich heen liet komen.
En die mensen doen altijd wat om dat te voorkomen NOT dus.

pfff weer een zoveelste discussies net als toen ik mijn Rottie nog had

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:33

whihihi sorry hoor ik heb me kapot gelachen om die site. Er staat bijv. "Bescherm je hond
Gooi jezelf over je hond heen. In dit geval loop je wel het risico zelf zwaar gewond te raken".
hihihi En deze
"Het is altijd de schuld van de eigenaar, volgens de pitters.
Dus als je hond wordt aangevallen val dan indien mogelijk gelijk de eigenaar aan. Luistert het baasje naar je, dan luistert de hond meestal ook."
Slapen
Ik heb nu zelf een amerikaanse bulldog en dat is zo'n ontzettende goedzak dat is niet normaal. Ook hebben wij een tosa inu gehad en dat was ook zo'n verdraaide superscheet. Die persoon heeft gewoon niks te doen. Ik heb me weer even vermaakt.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:35

quote:Ik denk dat een jackrussel of een Chihuahua sneller bijt dan een grote "vechthond "de gevolgen van een kleintje zijn meestal minder erg dan een grote, en de mensen met kleinere honden behandelen ze vaak als hun "kinderen"en niet als hond.

Dit is dezelfde onzin als dat pitbulls altijd gevaarlijk zijn.

Mijn hond is laatst gebeten door een loslopende rottweiler en wat zegt de baas....dat doet ie anders nooit. Hond kwam de hoek om en greep meteen mijn kruising pincher.En hij moest hem wel kort houden want hij zou er zo weer opduiken. Het zijn dus 9 van de 10 keer de bazen die hun hond niet goed opgevoed hebben en dat heeft niks met groot of klein te maken.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:49

haha ik lach om die site.. die mensen die dit hebben opgezet zijn eigenlijk heel zielig Huilen van het lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 00:34

ik zat met open ogen naar die site te kijken, wat een onzin zeg.

Ik heb zelf een kruising rottweiler. Ze ziet er helemaal niet uit als een rottweiler.
Iedereen die ze ziet, gaat ze kwaispelend op af. En iedereen aait haar ook. Maar als ze vragen wat voor ras het is, en ik zeg " het is een kruising rottweiler" zetten ze gelijk al een stap terug. Terwijl ze haar allang begroeit en geaait hebben.
Vind het altijd zon onzin.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 00:46

Wat een onzinsite, zowieso, de info die er gegeven wordt is helemaal niet objectief en realistisch.
Zo wordt er beweerd dat NL 'vele honden zonder papieren of met valse papieren rondlopen' en 'In de wereld van de vechthonden wordt veel gefokt door amateurs en er lopen veel kruisingen rond'.
Dit is natuurlijk gewoon kul want hondengevechten en het houden van vechthonden zijn in NL verboden, daarnaast is de 'pittbullwet' nog maar net afgeschaft dus lijkt me onwaarschijnlijk dat er nu al 'vele papierloze honden of honden met valse papieren' rondlopen.

Daarnaast wordt ook nog eens geadviseerd om bovenop je hond te gaan liggen als die wordt aangevallen door een pittbull of de eigenaar neer te slaan, ik zou het brein daarachter wel eens in zo'n situatie willen zien. Haha! ROFL

Denk dat je dit beter kunt negeren, die mensen weten gewoon niet beter.

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 10:25

Ergens heb ik ook het idee van "we negeren het"

Ik ben fanatiek doggen liefhebber! Kom dan ook op 1 van de ambull forums dagelijks.
Het probleem is dat wij daar iemand hebben, die savonds op straat liep en hun teefje vanuit het niets door een wildvreemde is doodgeknuppeld tot het bloed uit haar oren kwam!
Zulke gekken lopen er dus en met zulke sites komen die er alleen maar meer!
Daarom wil ik *met behulp van amerikaansebulldog forum* hier iets tegen doen!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:34

Hej! Rotweilers staan er nieteens bij! Koe
maar wel die ene terrier die heel lief zijn, en idd bordeuxdogs..
Rare gefrustreerde mensen die die site hebben gemaakt.
Jammer dat ze geen gastenboek hebben!! Knipoog

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:38

Ik vind het alleen maar hilarisch die site, vooral die cartoonachtige profielschetsen hihi ROFL

Kan me er echt niet druk om maken. Net zoals er dus kennelijk mensen zijn die "dit" soort honden niet leuk vinden, vind ik ook bepaalde honden minder leuk, jammer dan....

En als ze met een grote boog om mijn hond heen willen lopen, ook prima. Iedereen is vrij te lopen waar hij wil hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:39

anneliesdj schreef:
'In de wereld van de vechthonden wordt veel gefokt door amateurs en er lopen veel kruisingen rond'.
Dit is natuurlijk gewoon kul want hondengevechten en het houden van vechthonden zijn in NL verboden

Ja, en in NL zijn er ook geen hennepkwekerijen, plast er niemand wild, stoppen we allemaal voor rood licht, worden er nooit fietsen gejat, komt uitgaansgeweld niet voor want dat is allemaal verboden ROFL ROFL ROFL
Enig idee hoeveel geld er om gaat in de wereld van hondengevechten????? Ook hier in Nederland!!!!!

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:39

zipje71 schreef:
quote:Ik denk dat een jackrussel of een Chihuahua sneller bijt dan een grote "vechthond "de gevolgen van een kleintje zijn meestal minder erg dan een grote, en de mensen met kleinere honden behandelen ze vaak als hun "kinderen"en niet als hond.

Dit is dezelfde onzin als dat pitbulls altijd gevaarlijk zijn.

Mijn hond is laatst gebeten door een loslopende rottweiler en wat zegt de baas....dat doet ie anders nooit. Hond kwam de hoek om en greep meteen mijn kruising pincher.En hij moest hem wel kort houden want hij zou er zo weer opduiken. Het zijn dus 9 van de 10 keer de bazen die hun hond niet goed opgevoed hebben en dat heeft niks met groot of klein te maken.

Als je goed hebt gelezen kun je zien dat ik, dat wat jij zei er ook bij heb staan.

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:43

wat ik vooral het toppunt vind is dat er dan ook nog staat

"als je van honden houdt.."
lekker slap

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:57

nou wat een belachelijke site !! ik heb nu een amerikaanse bulldog ,ontzettend lief dier en mijn zoontje van 3 kan er alles mee. Voor de AB heb ik een rottweiler gehad. Die is gebeten door een hoogbenige jack russel !!! Door zo'n achterlijke site krijg je wel weer meer vooroordelen en heb je kans dat de RAD ook weer zijn bedenkingen gaat krijgen !!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:01

Dit is een grapje toch? Die site slaat werkelijk nergens op Hoe slecht kun je iets schrijven, lijkt wel puber taal!!

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:13