Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ch_ntii123 schreef:dan moeten ze blij zijn als ze voor 10 euro per maand alles vergoed krijgen.
cissy schreef:Ik hou mijn dieren in geval van ziekte niet in leven omdat ik dat zo nodig wil, maar alleen omdat het dan voor hun nog een waardig bestaan zou zijn, alleen dan en niet anders.
ch_ntii123 schreef:Maar wat als je hond of kat onder een auto komt en twee pootjes breekt? je kunt moeilijk beide pootjes amputeren dus de enige optie zou zijn ; chirurgische ingreep (fixeren met pennen) of euthanasie?
sorry, maar dat vind ik geen vergelijking, dieren doen niet aan wintersport, diepzeeduiken, paardrijden, voetbal, welke sport of activiteit dan ook.Citaat:Het is dat de zorgverzekering voor mensen nu verplicht is maar je zegt dan toch ook niet ik ben nog nooit ziek geweest dus ik laat me niet verzekeren.
Myra87 schreef:Ja dat vind ik een groot voordeel aan Petplan, dat je een jaar kan sparen en alleen maar 35 euro hoeft te bepalen.
Ons andere berner had ED, en werd niks vergoed, de rontgenfoto's niet, metacam niet etc. Maar ik had de goedkoopste pakket, de basis
Als ik de jongste in de verzekering doe, dan doe ik de middelste van Petplan, Extra heet dat geloof ik, scheelt maar zes euro meer in de maand, en heb je toch wel veel meer dan het standaard pakket.
Denk dat het toch Petplan wordt
XoNo schreef:Maar als ik nou kijk in het begin van dit topic dat er mensen flink afgezet zijn door petplan...dan zie ik vervolgens op pagina 2 dat je een verzekering bij petplan hebt afgesloten...waarom?
Chiqa schreef:HD en ED wordt nooit vergoed, nergens alleen de diagnostiek.
Bij Petplan moet je goed opletten, het middelste pakket vergoed slechts 50% het toppakket, een tientje duurder vergoed 100%!