Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het is en blijft zo gaaf jouw eigen stukje zee!
voor mooi gekleurde zoetwatervissen moet je kijken bij de malawi cichliden, mooie vissen in felle kleurtjes 

en je buurman ook? heb je niet stiekem ergens stroom afgetapt....Citaat:en we betalen maar 118,- per maand aan de Nuon
, ik betaal zonder aqua al bijna 2x zoveel.....
het kan! Alleen hoe groter hoe makkelijker
Ze hadden tegen mij ook gezegd dat als ik een 80 liter zeeaquarium goed kan laten draaien, ik alles kan houden qua aquarium
en het gaat super! Maar ik heb ook een zeeaquarium gehad van 20 liter en dat ging na een keer verkeerd voeren fout.. Resultaat, alles op 1 heremietkreeft na dood... 3 garnalen, 1 krab en 1 heremietkreeft hebben het niet overleefd...

Ik wil geen dier aanschaffen om hem er over een paar jaar weer uit te doen omdat het nu al het 4de ruitje is deze week die hij kapot gemaakt heeft
Snap je
Joyckuh schreef:Als ze klein zijn zal het wel gemakkelijk zijn, dan breekt hij niet uit. Maar ik ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen als hij groot isIk wil geen dier aanschaffen om hem er over een paar jaar weer uit te doen omdat het nu al het 4de ruitje is deze week die hij kapot gemaakt heeft
Snap je

en vandaar dat ik hem bijna nooit op de foto krijg 

vonneke schreef:pff en zo'n krab wil jij in je aqua??
mijn god wat een eng ding!