Holland Doc; dierenliefde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Holland Doc; dierenliefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 18:06

Ik heb het gister opgenomen en nog niet de tijd gehad om te kijken. Door jullie verhalen word ik wel erg nieuwsgierig! Knipoog

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:58

Nou ik heb hem gisteravond ook bekeken alleen dan via internet.

Weet niet zo heel goed wat ik ervan moet zeggen. Sommige reacties lijken wat overdreven maar ik wil wel eens zien hoe ik reageer in zo'n geval. Zoiets moet je eerst meemaken en dan kan je pas goed oordelen. Wel heb ik alles over voor me dieren en kunnen ze alle zorg krijgen die ze nodig hebben, alleen moeten ze wel een dierwaardig bestaan kunnen hebben. Mijn dierenliefde is dus ook behoorlijk groot Bloos

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:04

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:59

Ik kon me het geval van het vogeltje aan de ene kant juist erg goed voorstellen.

Ik heb zelf ook een tamme vogel (valkparkiet, dus wel iets groter) en als hij een poot zou breken en ik zou weten dat hij er zonder lijden na een paar weken weer helemaal bovenop zou kunnen komen, dan zou ik het waarschijnlijk ook wel proberen. Ik heb hem grotendeels met de hand groot moeten brengen, dus dan heb je toch een ontzettende band met zo'n dier, ook al is het misschien "maar" een vogel.

Ik zag van de week zelfs een stuk over een dierenkliniek in Nederland waar je je goudvis kunt laten opereren Haha!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:05

jammer dat ik dit gemist heb, ga nog wel kijken op uitzendinggemist denk ik.

Wat iemand al zei; het is niet erg om duizenden euro's aan je dier uit te geven maar het dier moet wel een kans hebben. Soms is het beter je geliefde dier te laten gaan..........en niet uit egoisme handelen. Ik denk dat dat nog redelijk vaak gebeurt.......hoe sneu ook.....

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:31

Wat mij vooral opviel was hoe de dierenartsen en assistentes een ontzettend goed luistered oor gaven aan de baasjes van hun patienten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:33

ik vond 1 da toch wel erg hard overkomen hoor! die vrouw toen die ene hond doodging nog voor die onderzocht zou worden

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:34

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:36

ik heb het ook gezien op uitzendinggemist. maar k vond het toch wel overdreven Nagelbijten / Gniffelen die vrouw van die teckel faye. Wat ze zegt tegen dat beestje. hilarisch. ik praat ook tegen me beesten maar niet zo Tong uitsteken

Maar t is goed dat het bestaat voor de mensen die dat willen, maar een konijn met een gebroken pootje die na 1x te zijn gezet niet is geheeld. sorry dan is het voor mij klaar.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:42

Ik vond het leuk om te zien, ik heb het al eerder op tv gezien. Leuk om 'de andere kant' van de gd kliniek te zien. Zelfs nog een aantal docenten die ik kon herkennen.
Ik vond soms dat mensen wel erg ver gaan, maar wel mooi dat er mensen zijn die zoveel voor een dier over hebben. En die hond die er weer bovenop kwam.

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:45

Jammer dat ik dit topic nu pas zie, ik ga het denk ik morgen maar eens terugkijken op internet! Ben erg benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:47

wat ik wel heel erg vond was het zwarte hondje die was overleden voordat hij werd ingeslapen daar vond ik echt van dat die al veel eerder een spuitje had mogen krijgen.

ik vond er wel weer heel herkenning bij zoals ze met der dode hondje naar het crematorium ging. met zijn hoofdje uit de deken. Zo heb ik dat ook bij mijn kat gedaan zodat hij nog kan ademen, raar maar dat deed ik echt

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:48

ik ga het zeker proberen iig!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:24

LZP -> BB