BraveSpots schreef:Waar heb je joli dan vandaan?
Ze zien er uit als een leuk stel die twee!
Tegen mijn principe's in, niet bij een opvang

Heb haar bij een jongeman gekocht die met fretten fokt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BraveSpots schreef:Waar heb je joli dan vandaan?
Ze zien er uit als een leuk stel die twee!
FZ_Lin schreef:Pluttersput, ze is indd erg fors laten we erop houden dat ze bijna 2x Amy is
mvs, het moet te doen zijn hoor! Ik heb ze hier met mijn muizen en vogels
Jezzi en RP bedankt!
Sappos schreef:Ik heb nu wel 3 ratten en die ruik je ook behoorlijk na een dag of 2 en mijn muizen stinken alleen als ik mn hoofd in de bak steek
Ooit wil ik misschien nog wel een keertje fretten maar alleen als de "stank" dragelijk is.
Freya schreef:Casper Dierenspeciaalzaak
Hier bestel ik mijn fretten voer altijd.
Complete voeding voor volwassen fretten
De enigste kwaliteit volle voeding voor fretten die tegemoet komt in de hoge eisen die een fret stelt aan zijn voeding.
Totally ferret vermindert de ontlasting geur, heeft een uitstekende smaak.
Door de wisseling van voeding kan diarree ontstaan, wij adviseren dan ook altijd om het oude voer te mengen met het nieuwe voer, zodat het maagdarmstelsel van de fret er langzaam aan kan wennen.
Freya schreef:Sappos schreef:Ik heb nu wel 3 ratten en die ruik je ook behoorlijk na een dag of 2 en mijn muizen stinken alleen als ik mn hoofd in de bak steek
Ooit wil ik misschien nog wel een keertje fretten maar alleen als de "stank" dragelijk is.
Als je elke dag de ontlasting uit de " katten" bak haalt en eens in de week alle doeken in de wasmachine doet ruik je ze niet. Oke je moet niet met je neus in hun vacht steken, dan ruik je ze wel. En eens in de 3 a 4 weken een badje kan ook geen kwaad, maar niet elke fret houdt er van om gewassen te worden.
FZ_Lin schreef:Freya schreef:Casper Dierenspeciaalzaak
Hier bestel ik mijn fretten voer altijd.
Complete voeding voor volwassen fretten
De enigste kwaliteit volle voeding voor fretten die tegemoet komt in de hoge eisen die een fret stelt aan zijn voeding.
Totally ferret vermindert de ontlasting geur, heeft een uitstekende smaak.
Door de wisseling van voeding kan diarree ontstaan, wij adviseren dan ook altijd om het oude voer te mengen met het nieuwe voer, zodat het maagdarmstelsel van de fret er langzaam aan kan wennen.
Dit voer heb ik ook voor ze.
En die van mij ruiken over het algemeen niet! tuurlijk ruik je ze wel iets, maar dat heb je met bijna elk dier wel
Alleen ik haal het gewoon in de winkel hier 5 min van mijn huis vandaanHoef het gelukkig niet te bestellen
(is trouwens wel ergggg duur voer, maar je wilt natuurlijk het beste voor je dier)