nog wat kattenvraagjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: nog wat kattenvraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:09

de schuttingen zou je nog af kunnen rasteren met schrikdraad speciaal voor katten, dan hoef je niet veel extra´s te doen en blijft je poezel toch veilig buiten.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:20

Ik heb twee katten, twee katers (of exkaters hihi) Ik hou ze overdag binnen en snachts gaan ze naar buiten. sOchtends zitten ze alweer voor de deur te wachten om naar binnen Lachen Ik heb ze expres snachts buiten omdat ze heel erg aanhankelijk zijn en achter iedereen aanlopen. (Lees buurkinderen brachten ze weleens thuis als ik thuiskwam uit mn werk) Ben bang dat ze dan ook bij anderen in huis gaan enzo. Nu heb ik ze dus overdag binnen en dat gaat zo prima.
Wat kattebak korrel betreft, een kwestie van uitproberen. Ik heb die van de plus extra absorberend, ben niet zon fanatieke schoonmaker, maar deze stinkt niet/weinig en maakt mooie droge klonten.

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 15:55

Je hoeft niet hoger, je moet de bovenkant van de schutting naar binnen laten komen.
Hier wat linken
link 1

link 2
waar deze afbeelding vandaan komt
Afbeelding

of kijk eens bij deze mensen, zij adviseren je graag over de mogelijkheden voor jouw tuin

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 20:03

Rosita schreef:
Je hoeft niet hoger, je moet de bovenkant van de schutting naar binnen laten komen.
Hier wat linken
link 1

link 2
waar deze afbeelding vandaan komt
Afbeelding

of kijk eens bij deze mensen, zij adviseren je graag over de mogelijkheden voor jouw tuin

Bedankt voor de tip.