Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Charlotte schreef:[BB] Kat door het ijs gezakt en dood
Gaat hier over zeker?
Hoop idd dat hij morgen weer gewoon voor je deur staat..
Mjay schreef:als het een kleine vijver is dan is het ijs best dik, en een kat is niet zo zwaar en zal niet zo snel er door heen zakken denk ik.
Kan je niet zoeken met een goede zaklamp? goed door het ijs heen schijnen?
Mjay schreef:wat wil je zeggen met die zon? dat het gedooid heeft ofzo? tja... helpen kan ik je verder niet, misschien toch wel een poging nog doen met zaklamp?
Onassa schreef:He bah, altijd zo vervelend, ik weet er ook alles van.
Een van onze katten heeft er ook wel eens een handje van om soms heel laat thuis te komen of midden in de nacht.
Ik hoop echt voor je dat je hem snel weer hoort miauwen hoor.
Die spanning van het niet weten van hoe of wat is vreselijk.
Ik vind wel dat je ouders nu iets aardiger tegen je kunnen doen, zij zullen ook wel door hebben dat je lichterlijk in paniek bent nu.
Onassa schreef:Denk je dat je nu kunt slapen dan???
Het is misschien wel het beste, want nu in het donker kun je ook niet veel meer doen.
En wie weet staat ie morgen weer poeslief voor de deur.
Is hier ook al diverse keren gebeurt.
Nou, laten we het maar hopen, sterkte voor nu meid!
Larisske schreef:Onassa schreef:He bah, altijd zo vervelend, ik weet er ook alles van.
Een van onze katten heeft er ook wel eens een handje van om soms heel laat thuis te komen of midden in de nacht.
Ik hoop echt voor je dat je hem snel weer hoort miauwen hoor.
Die spanning van het niet weten van hoe of wat is vreselijk.
Ik vind wel dat je ouders nu iets aardiger tegen je kunnen doen, zij zullen ook wel door hebben dat je lichterlijk in paniek bent nu.
Dat hebben ze al te goed door ik zat hier te janken en mijn pa kan me alleen nog dieper in paniek jagen en mijn moeder zegt 50 keer dat ik hem wou buiten laten en beweert dan dat ik hen de schuld probeer te geven.
Zou ik nu mijn bedje maar eens induiken en morgen hopen dat hij voor de deur staat ? Ik wee het niet
amanda2 schreef:Hopelijk meld hij zich zo...
Ik zou die hele vijver open maken, ruzie met mijn ouders zou van later zorg zijn. Je wel n schuldgevoel aanpraten, kinderachtig!